نسخه چاپی

امرايي؛

نمی دانم چه شد كه صدای تشویق پرسپولیس بیشتر و بیشتر شد

مهاجم تیم صبا گفت: «من كه در زمین بازی بودم در ابتدای مسابقه فقط صدای تشویق صبا را می شنیدم.»

به گزارش نما کیوان امرایی درباره بازی این این مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «در نیمه اول مسابقه صاحب توپ و میدان بودیم اما در نیمه دوم بازی حالت بکش بکش پیدا کرد. متاسفانه در دقایق پایانی بازی توپ در هجده قدم جلوی پای مهاجم پرسپولیس افتاد و با خوش شانسی گل شد. فکر می کنم در نیمه دوم پرسپولیس با بازی مستقیم هافبک های ما را از جریان مسابقه خارج کرد.»



وی درباره صحنه درگیری میان محمد مایلی کهن و علی دایی گفت: «من در جریان مسابقه لحظه ای برگشتم و دیدم بین آنها درگیری به وجود آمده است. البته دقیقا متوجه نشدم اصل ماجرا چه بوده است. به هر حال این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت داشت و مربیان حساس بودند.»



مهاجم صبا در پاسخ به این پرسش که چرا تماشاگران این تیم در این بازی این قدر کم بودند اظهار داشت: «من که در زمین بازی بودم در ابتدای مسابقه فقط صدای تشویق صبا را می شنیدم اما نمی دانم چه شد که هر چه از زمان بازی گذشت، صدای تشویق پرسپولیس بیشتر و بیشتر شد و در نهایت دیگر کسی صبا را تشویق نکرد. این اتفاق بسیار عجیب بود. نمی دانم روی سکوها در طول بازی چه اتفاقی افتاد و بر سر هواداران صبا چه آمد.»



امرایی درباره درگیری میان سید جلال حسینی با رضا عنایتی در این مسابقه گفت: «یکی از بازیکنان جوان صبا با حسینی درگیر شد که عنایتی رو به او گفت که سید جو نده و بیخودی به مصدومیت تمارض نکن. نمی دانم چرا این جمله کوتاه رضا این قدر حسینی را عصبی کرد. البته دیدم در پایان این بازی آنها با هم خوش و بش کردند و مشکل حل شد.»

اوج نیوز

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...