نسخه چاپی

شجونی: روحانی با كلید آمد اطرافیانش با داس

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در تحلیل عملكرد چند ماهه دولت، گفت: روحانی با كلید آمد اما برخی اطرافیانش با داس آمده اند و عملكرد آنها در برخی ارگان ها مؤید این مساله است.

به گزارش نما حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با رسا، در واکنش به ارتباط تلفنی روحانی و اوباما، اظهار داشت: به نظر بنده ما محتاج برقراری ارتباط با آمریکا نیستیم بلکه آنان به این رابطه نیاز مبرم دارند به همین دلیل 6 بار تماس گرفتند؛ آمریکا و اسرائیل شکست خورده مسلمانان اند.

وی با اشاره به این که تحریم‌ها به هیچ وجه دلیل برقراری این ارتباط نبوده است، گفت: ما دوران های سخت تری را تجربه کردیم؛ جنگ به مراتب بدتر از این تحریم‌ها بود اما نتوانست مقاومت ما را بشکند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: البته در دولتمردان ما کسانی هستند که بیمار این کارند؛ اما بحمد الله با وجود مقام معظم رهبری، شورای نگهبان، قانون اساسی و این همه جوان پر شور، کلاه سر ما نخواهد رفت.

حجت الاسلام شجونی گفت: ما منتظریم تا شاید رهبر معظم انقلاب این روزها صحبتی پیرامون این موضوع بفرمایند و تکلیف همه روشن شود؛ به هر حال نباید نگران باشیم.

وی در بررسی عملکرد دولت جدید، ابراز داشت: آقای روحانی با کلید آمده اما برخی اطرافیانش با داس آمده اند؛ عملکرد آنها در شورای شهر و وزارت علوم نشان داد که چه کسانی به عنوان سرپرست برخی پست‌ها انتخاب شده اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با تأکید بر این که ما به هیچ کس اهانت نمی کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت را کمک کنید بنابراین ما کمک می کنیم تا ببینیم ایشان چه می فرمایند، ما دنباله روی فرمایشات رهبری هستیم.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...