نسخه چاپی

4 اتهام احمدی نژاد در دادگاه

سخنگوی كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داد كه احمدی نژاد باید در دادگاه در خصوص پرونده های مربوط به عدم تدوین آیین نامه های اجرایی، عدم تدوین اساسنامه شركت ملی نفت، عدم پرداخت بودجه مترو و عدم ابلاغ قوانین پاسخگو باشد.

به گزارش نما، مصطفی افضلی با اشاره به دعوت از سرپرست وزار آموزش و پرورش و وزیر صنعت، معدن، تجارت به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در هیئت رئیسه کمیسیون اخیرا مصوبه ای داشتیم که بر اساس آن قبل از اینکه تخلفات وزراتخانه ها برای بررسی به قوه قضائیه ارسال شود و یا گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شود، وزیران مربوطه به کمیسیون اصل نود دعوت شده و در جریان تخلفات و مشکلات وزارتخانه خود قرار بگیرند تا مسائل را پیگیری کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی این مصوبه کمیسیون را در راستای تعامل مجلس با دولت تدبیر و امید خواند و اظهار داشت: بیش از 100 مورد پرونده در خصوص وزارت صنعت،معدن و تجارت در کمیسیون اصل نود وجود دارد که باید وزیر مربوطه از آنها اطلاع داشته باشد، این پرونده ها مربوط به تخلفات واردات خودرو های لوکس، قیمت خودرو، گمرک، واردات نهاده های دامی و انحصار واردات و صادرات است.

افضلی فرد در خصوص دعوت فانی به کمیسیون اصل نود نیز توضیح داد: شکایاتی از وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون وجود دارد که یکی از آن ها اخراج غیر قانونی و موردی دانش آموزان از مدارس است.

به گزارش مهر، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد احضار احمدی نژاد به دادگاه نیز اظهار داشت: احضار احمدی نژاد به خاطر پرونده 16 میلیاردی دانشگاه ایرانیان نیست بلکه به خاطر پرونده های مربوط به عدم تدوین آیین نامه های اجرایی، عدم تدوین اساسنامه شرکت ملی نفت، عدم پرداخت بودجه مترو و عدم ابلاغ قوانین است.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...