نسخه چاپی

انتقاد بهاره رهنما از جراحی زیبایی بازیگران جوان

عکس خبري -انتقاد بهاره رهنما از جراحي زيبايي بازيگران جوان

بهاره رهنما با حضور در برنامه تلویزیونی 'كافه سوال' كار برخی بازیگران جوان كه سراغ جراحی‌های زیبایی می‌روند قابل دفاع ندانست.

به گزارش نما، بهاره رهنما شب گذشته جمعه 12 مهر مهمان برنامه "کافه سوال" بود و در این برنامه که با موضوع فلسفه زیبایی و عمل‌های زیبایی از شبکه دو سیما پخش شد سخنانی درباره علت رواج این موضوع در بین بازیگران سینما گفت.
وی در این باره اظهار کرد: بسیاری از بازیگرها از بالا رفتن سن خود می‌ترسند و به همین دلیل به سراغ عمل جراحی می‌روند. این موضوع تا حدی قابل هضم است اما من از آنجایی نگرانی دارم که برخی از بازیگران جوان هم به سراغ این نوع عمل‌های زیبایی می‌روند که به نظرم کار قابل دفاعی نیست.

رهنما یادآور شد: خانم بازیگری 50 ساله شده اما در تصویر ذهنی 20 سالگی‌اش مانده که متاسفانه این موضوع روی رفتار و حتی بازی آن‌ها هم تاثیر می‌گذارد و این باعث می‌شود با دختران جوان مسابقه زیبایی دهند.

وی خطاب به دخترش پریا اظهار کرد: بیشترین تاکیدم به پریا این است که خودش را بپذیرد و زیبایی را در نگاه ببیند نه در مسائل ظاهری.

"کافه سوال" برنامه گفتگو محور شبکه دو سیما است که جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت 21 روی آنتن می‌رود. سهیلی سلیمانی تهیه کننده و مژده لواسانی مجری این برنامه است.

سحر دولتشاهی بازیگر و یک جراح زیبایی مهمان امشب "کافه سوال" هستند.

۱۳۹۲/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...