نسخه چاپی

آرش در ليست مازاد استقلال

قلعه‌نویی قول برهانی را به مس داد

مس و پرویز مظلومی نیز به طور جدی خواهان به خدمت گیری برهانی هستند و از میان این دو باشگاه، قلعه نویی تمایل دارد كه برهانی را به مس واگذار كند چرا كه اعتقاد دارد با حضور برهانی در تبریز، یكی از رقبای مستقیم خود را تقویت خواهد كرد.

به گزارش نما، آرش برهانی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد. برهانی که در ابتدای فصل در لیست مازاد امیر قرار داشت اما در ‌‌نهایت با پادرمیانی فتح اله زاده در استقلال ماندگار شد اما از‌‌ همان بازی نخست و به رغم گلزنی برای تیمش مورد غضب قلعه نویی قرار گرفت. غضبی که تا به امروز ادامه دارد و قلعه‌نویی که از ابتدای فصل بی‌اعتقادی‌اش به بازی برهانی را نشان داده، به او اعتنایی نمی‌کند.

به گزارش افکارنیوز؛ برهانی که روزهای خوبی را در استقلال نمی‌گذراند و مدتی است مورد توجه سرمربی تیم قرار ندارد، به طور جدی در لیست فروش امیرقلعه نویی قرار گرفته است. این طور که شنیده می‌شود قلعه نویی حتی برای فروش او به تیم‌های دیگر هم وارد مذاکره شده. تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که از ابتدای فصل برهانی را می‌خواست اما برهانی علی رغم تمامی توافقات قبلی در ‌‌نهایت در استقلال ماندگار شد. مس و پرویز مظلومی نیز به طور جدی خواهان به خدمت گیری برهانی هستند و از میان این دو باشگاه، قلعه نویی تمایل دارد که برهانی را به مس واگذار کند چرا که اعتقاد دارد با حضور برهانی در تبریز، یکی از رقبای مستقیم خود را تقویت خواهد کرد و از همین رو مس را ترجیح می‌دهد و حتی در این زمینه قول‌های مساعدی به مسئولین کرمانی داده است. این در حالیست که آرش برهانی در مصاحبه‌ای انتقادی تاکید کرده به رغم عدم حضور در ترکیب اصلی، از جایش تکان نمی‌خورد و استقلال را ترک نخواهد کرد!

۱۳۹۲/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...