نسخه چاپی

رئیس‌جمهور به دانشگاه تهران می‌رود؟

عکس خبري -رئيس‌جمهور به دانشگاه تهران مي‌رود؟

حجت الاسلام «حسن روحانی» روز دوشنبه هفته آینده به دانشگاه تهران می رود.

به گزارش نما، رئیس جمهور روز دوشنبه ۲۲مهرماه در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه در دانشگاه تهران حضور پیدا خواهد کرد.

بر این اساس شنیده شده است حضور حسن روحانی به دعوت رئیس دانشگاه تهران بوده است.

دعوت رئیس دانشگاه تهران از رئیس جمهور جهت حضور در این مراسم در حالی است که عدم امضای دعوتنامه تشکل های دانشجویی بجز انجمن تهران از روحانی باعث شده است رئیس دانشگاه تهران دست به این اقدام بزند.

این خبر در حالی است که انجمن دانشگاه تهران در آخرين روزهاي شهريورماه با انتشار نامه اي خطاب به حجت الاسلام «حسن روحاني» از ايشان جهت حضور در مراسم نمادين بازگشايي دانشگاه ها- كه همه ساله در اواسط مهرماه در دانشگاه تهران برگزار مي گردد- دعوت به عمل آورده است، اما خبرها حاكي از آن است كه مسئولين نهاد رياست جمهوري در پاسخ به اين نامه بيان داشته اند كه رئيس جمهور تنها به دعوت يك تشكل دانشجويي در دانشگاه حضور نخواهد يافت.

بر همين اساس طي چند روز گذشته اعضاي انجمن دانشگاه تهران در رایزنی با دیگر تشکل ها از آنها خواسته بودند تا در نامه اي مشترك نسبت به دعوت رئيس جمهور اقدام كنند كه اين درخواست به دليل عدم تفاهم در بندهاي دعوت نامه به نتيجه اي نرسيد.

خبر حضور رئیس جمهور که محصول دعوت رئیس دانشگاه است به سرعت در محیط دانشجویی دانشگاه تهران مطرح گردیده و تشکل های مختلف دانشجویی جهت حضور در این مراسم خود را آماده می کنند و انتظار دارند که رئیس جمهور در اولین حضور خود در محیط دانشگاه تنها به سخنرانی نپرداخته و شنوای مواضع و سخنان دانشجویان باشد.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...