نسخه چاپی

محصول جدید پرسپولیس چیست؟

قائم‌مقام و رئیس شورای آكادمی فوتبال پرسپولیس به همراه تنی چند از مسئولان این باشگاه از مدرسه فوتبال پرسپولیس در گرگان بازدید می كنند.

به گزارش نما، بهروز منتقمی قائم مقام، حمید استیلی رئیس شورای آکادمی، بهنام ابوالقاسم‌پور مدیر استعدادیابی، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده مربیان تیم‌های پایه و امید پورحسن معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به گرگان سفر کرده‌اند تا از مدرسه فوتبال پرسپولیس در این شهر بازدید کنند.

گروه اعزامی باشگاه پرسپولیس که در بدو ورود به گرگان با استقبال استاندار گلستان روبرو شده بودند با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهدا و به ویژه پدر یکی از مسئولان مدرسه فوتبال پرسپولیس در گرگان که از جانبازان دفاع مقدس بود و به تازگی به درجه رفیع شهادت رسید، ادای احترام کردند.

نمایندگان باشگاه پرسپولیس قرار است ضمن بازدید از مدرسه فوتبال این باشگاه در گرگان، در مراسم تقدیر از برترین‌های استان گلستان شرکت کنند و نیز نخبگان فوتبال پایه این استان را برای جذب در آکادمی پرسپولیس انتخاب کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در یک سال گذشته ۶۷ مدرسه فوتبال در سراسر کشور توسط این باشگاه راه‌اندازی شده و ۱۲ هزار و ۹۴۰ نفر در این مدارس تحت آموزش هستند.

همچنین این باشگاه اعلام کرده که ۱۰۰ متقاضی جدید از طریق سایت باشگاه برای حضور در آکادمی پرسپولیس ثبت‌نام کرده و مدارک خود را ارسال کرده‌اند که پس از تایید معاون ورزشی باشگاه جذب می‌شوند.

همچنین تاکنون بالغ بر ۵۰ فروشگاه و نمایندگی باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور و هشت فروشگاه در خارج از کشور راه‌اندازی شده است.

باشگاه پرسپولیس همچنین در نمایشگاه غذای سالم که در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است از جدیدترین محصول غذایی‌اش که "نودل لیوانی" است رونمایی کرد.

محمد رویانیان در حال مذاکره با مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است تا مجوز لازم را برای عرضه این محصول به بازار کسب کند چون این محصول به تولید انبوه رسیده است. پرسپولیس پیش از این هم چند نوع محصول غذایی از جمله یک نوع نوشابه انرژی‌زا را به بازار عرضه کرده بود.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...