نسخه چاپی

از كي روش خواهش مي كنم من را هم ببيند

آرزوی هافبك پرسپولیسی كار كردن با قلعه نویی است

رضا حقیقی ناراحتی و دلخوری كه این روزها دارد به دایی و رویانیان ارتباطی پیدا نمی كند: «افتخار می كنم این شانس نصیبم شد كه پیراهن پرسپولیس را بر تن كنم و همچنین جا دارد از رویانیان و دایی كه برخوردهای خوبی با من داشتند تقدیر و تشكر ویژه ای كنم.

به گزارش نما، رضا حقیقی ناراحتی و دلخوری که این روزها دارد به دایی و رویانیان ارتباطی پیدا نمی کند: «افتخار می کنم این شانس نصیبم شد که پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و همچنین جا دارد از رویانیان و دایی که برخوردهای خوبی با من داشتند تقدیر و تشکر ویژه ای کنم. شاید از برخی مسائل ناراحت بودم اما هیچ ربطی به باشگاه و دایی و رویانیان نداشت بلکه دلیلش حاشیه ای بود که برایم درست کرده بودند.»

هافبک پرسپولیس که این روزها نیمکت نشین شده همچنان اصرار دارد به عمد کارت زرد نگرفته است: «بالاتر از خدا و قرآن مجید چیز دیگری نداریم، من هنوز هم خدای بزرگ را قسم می خورم که کارتی که گرفته بودم به عمد نبود و هیچ ربطی به عروسی برادرم نداشت. این را خود دایی و رویانیان هم می دانند اماب رخی ها برایم حاشیه درست کردند. چند هفته مسائلی پیش آمد که کار را برای من سخت کرد اما هواداران فهیم پرسپولیس بدانند که من افتخار می کنم در این تیم شاگردی دایی را می کنم.»

او برای حل شدن مشکلش جلسه ای هم با دایی و رویانیان داشت: «شایدب رای هر فوتبالیستی سخت باشد که نیمکت نشین باشد اما مندر این باره حتی با خود دایی و رویانیان نیز به همراه نماینده ام حرف زدیم و به جمع بندی های خوبی رسیدیم. ما همه باید کمک کنیم تا دایی بتواندبا استفاده از ابزارهای خود در تیم پرسپولیس بعد از چند سال به قهرمانی برسیم.»

حقیقی کار کردن با دایی و قلعه نویی را آرزوی فوتبالی اش عنوان می کند: «راستش را بخواهید موقعی که در فجر بودمدوست داشتم با دو مربی کار کنم، یکی دایی بودو یکی قلعه نویی. حالا به آرزویم یعنی کار با دایی رسیدم و هرگز دوست ندارم این شانس خوب را از دست بدهم. به همین دلیل سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا دوباره نظر دایی را جلب کنم.»

بعد از آنکه باشگاه استقلال اعلام کرد حقیقی را نمی خواهد، او به این موضوع واکنش نشان می دهد: «من به این آقای محترم می گویم که من اصلا به استقلال فکر نمی کنم، همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و ان شاءالله بتواند به هدفش برسد. در آن تیم برای من، امیر قلفعفه نویی اهمیت زیادی دارد و برایم قابل احترم است پس خواهش می کنم برخی آقایان درباره من حرف نزنند. وقتی که آدم ۱۰۰ می شود چرا باید دنبال ۹۹ برود، من الان در پرسپولیس بازی می کنم که با هواداران خونگرم و کادر فنی اش نمره ۱۰۰ دارد پس چرا باید دنبال ۹۹ بروم، البته احترام قلعه نویی همیشه بر من واجب است.»

حقیقی تاکید می کند در استقلال شاگرد قلعه نویی نمی شود: «وقتی در پیام یا فجر بودم به قلعه نویی احترام می گذاشتم. تنها روزی شاگرد ایشان می شوم که در استقلال نباشد اما نمی دانم این آقای معاون چطور به خود اجازه داده درباره من که بازیکن پرسپولیس هستم اینطور حرف بزند، البته من هیچ وقت به استقلال توهین و بی احترامی نمی کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم که این آقا نیز درباره بازیکنان پرسپولیس حرفی نزند. من دوست دارم به دومین آرزویم بعد از شاگردی دایی برسم، اما روزی دوست دارم با قلعه نویی کار کنم که در استقلال نباشد. تا وقتی که پرسپولیس من را بخواهد بدون هیچ قید و شرطی در خدمت این تیم هستم.»

او امیدوار است تا در لیست بعدی تیم ملی حضور داشته باشد: «من باز هم به نظر کی روش احترام می گذارم و تا آخرین لیست جام جهانی تلاش می کنم، رفتن من و بازی در جام جهانی ورق و سرنوشت زندگی ام را عوض می کندت پس باید از کی روش بخواهم که من را ببیند. می خواهم در جام جهانی باشم. همیشه طبق وظیفه ای که داشتم به نر ایشان احترامگذاشتم و هیچ منتی هم نیست چون من یک بازیکن هستم اما فقط خواهش می کحنم او که خودش من را به تیم ملی آورد، من را نگاه کند. به پرسپولیس آمدم، پیشرفت کردم نه پسرفت اما متاسفانه نتوانستم این بار لباس تیم ملی را بپوشم.»

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...