نسخه چاپی

جعفريان در حضور رئيس‌جمهور:

حضور رئیس جمهور نویدبخش رفع مشكلات در دانشگاه است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشكی دانشگاه تهران گفت: حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه می‌تواند نویدبخش گام‌هایی باشد كه در زمینه رفع مشكلات برداشته شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، جعفریان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی دانشگاه تهران که به نمایندگی جمعی از اساتید دانشگاه تهران در حضور حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کرد، گفت: حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه می‌تواند نویدبخش گام‌هایی باشد که در زمینه رفع مشکلات برداشته شود.
وی افزود: دانشگاه‌های پزشکی کشور ارائه کننده اصلی مسائل مربوط به سلامت، بهداشت و درمان در کشور هستند و امیدواریم بتوانیم در این راستا طی سال‌های آینده نقش و جایگاه بخش سلامتی کشور را با همت اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه توسعه دهیم.
جعفریان خاطرنشان کرد: امروز ایران یکی از قطب‌های پیشرفت منطقه در زمینه مسائل پزشکی و درمانی است و این برای جامعه دانشگاهی و علوم پزشکی مایه افتخار است.
وی ادامه داد: ادامه این روند نیازمند توجه ویژه و تخصیص اعتبارات و سیاست‌های مناسبی است. البته همکاران و دوستان ما در سال‌های اخیر در این خصوص از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.
جعفریان با اشاره به اهمیت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در بخش بهداشت و سلامت جامعه، گفت: با تلاش ملت ایران و همراهی دستگاه‌های مختلف قدم‌های خوبی در راستای توسعه این دانشگاه‌ها برداشته شده است و آقای هاشمی وزیر بهداشت نیز نقش‌آفرینی خوبی در این زمینه داشتند که همین مسئله محبوبیت وی را نزد جامعه پزشکی افزایش داده است.
وی در پایان با بیان اینکه دانش و علم محصول سیاست‌ها و برنامه‌های مناسب است و تدبیر محصول دانش و امید نتیجه دانش و توکل است، گفت: امیدواریم در کنار حفظ امکانات و دستاوردهای موجود، فضا برای فعالیت‌های بیشتر در جهت رشد و عزتمندی جامعه ایرانی فراهم شود.

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...