نسخه چاپی

استقلالی ها به دنبال جذب یك پرسپولیسی

حسین كعبی گزینه جدید امیر قلعه نویی برای حضور در تیم فوتبال استقلال است، همچنین در لیست مازاد استقلالی ها چهار بازیكن قرار دارد.

به گزارش نما به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال که در این فصل در استقلال خوزستان بازی می کند گزینه اصلی قلعه نویی برای پیوستن به جمع آبی پوشان پایتخت است.
وی به احتمال زیاد در نقل و انتقالات نیم فصل به عنوان جانشین فردین عابدینی به استقلال اضافه خواهد شد.
*حضور ( صفا) در استقلال قطعی شد
حضور ایمان صفا، بازیکن تیم فوتبال شهرداری اراک در استقلال قطعی شد.
امیر قلعه نویی اعتقاد ویژه ای به بازی ایمان صفا دارد و معتقد است سطح فوتبال این بازیکن در حد مجتبی جباری است و چیزی از وی کم ندارد.
صفا در لیگ دسته یک هافبک طراح تیم شهرداری اراک بود و علت اینکه نتوانست زودتر به جمع استقلالی ها اضافه شود مشکل رضایت نامه وی است.
*چهار بازیکن در لیست مازاد استقلالی ها
باشگاه استقلال قصد دارد نام 4 بازیکن خود را در لیست مازاد نیم فصل قرار دهد.
با وجود اینکه مسئولان باشگاه استقلال هنوز لیست مازاد خود را در نیم فصل به صورت رسمی اعلام نکرده اند، شنیده ها حاکی از آن است که آبی پوشان قرار است با 4 بازیکن خود در نیم فصل خداحافظی کنند.
بر این اساس، آرش برهانی، علیرضا نیکبخت، فردین عابدینی و محمد مهدی نظری بازیکنانی هستند که در لیست مازاد قرار خواهند گرفت. البته جدایی برهانی از استقلال همانند سایر بازیکنان اعلام شده نخواهد بود و به نظر می رسد آبی پوشان قصد دارند وی را با مهاجم دیگری تعویض کنند.

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...