نسخه چاپی

جلسه علنی مجلس با ۹۳ كرسی خالی آغاز شد

جلسه علنی صبح امروز مجلس دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان آغاز شد.

جلسه علنی صبح امروز پارلمان با حضور ۱۹۶ تن وکلای ملت رسمیت یافت که بر این اساس مجلس کار خود را با ۹۳ کرسی خالی آغاز کرد.

بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس، قرار است در این جلسه گزارش کمیسیون عمران درباره زلزله‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان قرائت شود.

همچنین در این نشست قرار است گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح اصلاح ماده ۸۵ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مورد رسیدگی قرار گیرد و پس از آن بهارستان‌نشینان گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح مواد ۳۸ و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد رسیدگی قرار دهند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه همچنین نامه معرفی ۳ وزیر باقیمانده که شب گذشته از سوی حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده بود، اعلام وصول می‌شود.

در صورت اعلام وصول این نامه در جلسه علنی امروز، بر اساس آیین‌نامه داخلی پارلمان وکلای ملت فرصت دارند تا هفته آینده در مورد صلاحیت این ۳ وزیر پیشنهادی بررسی کرده و جلسه رای اعتماد به این ۳ وزیر پیشنهادی را در نشست علنی روز یکشنبه هفته آینده برگزار کنند.

۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...