نسخه چاپی

تماس رویانیان با عابدینی: به پرسپولیس بیا!

عکس خبري -تماس رويانيان با عابديني: به پرسپوليس بيا!

مدیرعامل داماش گفت: رویانیان از من خواست كه به پرسپولیس بیایم.

به گزارش نما، امیر عابدینی درباره استعفایش از مدیرعاملی باشگاه داماش اظهار داشت: با هیئت مدیره باشگاه داماش به شدت برای تامین بودجه مشکل داشتم چرا که آنها هیچ اقدامی برای این مسئله انجام نداده بودند.
وی افزود: هیئت مدیره باشگاه حرف و حدیث‌هایی بوجود آورد که به عدم شناختشان از فوتبال بر می‌گردد. با استعفا به آنها تفهیم کردم که با کسی تعارف ندارم وقتی آنها متوجه شرایط تیم نیستند باید خداحافظی کرد بنابراین این نوع رفتار من طبیعی است چون باید در جایی کار کنی که با یکدیگر تعامل داشته باشی.
مدیرعامل داماش تصریح کرد: هیئت مدیره یا نتوانست و یا نخواست برای حل مشکلات داماش کاری کند. این واکنش من در مقابل رفتار هیئت مدیره و مسئولان بود. البته همیشه از آنان تشکر کرده بودم چون بضاعتشان همین بود.
عابدینی در خصوص اظهارات افشین چاوشی مهاجم تیم داماش مبنی بر اینکه رفتن عابدینی از این تیم در این شرایط کار درستی نیست، عنوان کرد: این یک نظر است ولی من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ وقتی تا اتفاقی می‌افتد صدایشان در می‌آید، ناراحت و عصبانی می‌شوند چه رفتاری انجام دهم؟
وی گفت: به نظر می‌رسد آسمان سوراخ شده و تنها فوتبالیستی به نام محمد آبشک بوجود آمده است. آبشک در دیدار مقابل پرسپولیس پاس اشتباه می‌دهد و برای گرفتن توپ تلاشی انجام نمی‌دهد. این نوع رفتار از یک بازیکن حرفه‌ای نیست؛ من نمی‌گویم نوع بازی کردن آبشک عمدی بود اما نشان از بی‌تفاوتی این بازیکن داشت.
مدیرعامل داماش در مورد اظهارات محمدرضا مهدوی که گفته بود چطور آن موقع که برخی از مسائل را در تیم داماش جمع کردیم عابدینی حرفی نزد گفت: من نگفتم مهدوی آدم بدی است اما او در این سه فصل قرداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی بست که تاکنون 700 میلیون تومان دریافت کرده است. مهدوی هیچ چیزی را جمع نکرده و همه چیز را پهن کرده است! ما نمی‌گوییم برای تیم زحمت نکشیده ولی پولش را نیز دریافت کرده است. مهدوی از گرفتن یک تی‌شرت تا حق و حقوقش اعتراض کرده است.
وی درباره مخالفت احتمالی هیئت مدیره با استعفایش تصریح کرد: من قراردادی دارم که هیئت مدیره نمی‌تواند نه بگوید. اگر تا دو ماه تامین اعتبار انجام دادند می‌توانم به باشگاه برگردم.
مدیر عامل داماش اضافه کرد: 3 سال است از این باشگاه دریافتی نداشتم و یک و نیم میلیارد تومان از آنها طلب دارم. تاکنون نیز صدایم در نیامده است. در زمان شهرام قویدل (مالک سابق داماش) 600 میلیون تومان پول به حساب باشگاه واریز کردم. چه کسی خانه‌اش را رهن می‌گذارد تا پول به حساب داماش واریز شود؟
عابدینی عنوان کرد: سخت تحت فشار هستم. چهار موضوع باعث شد نتوانم در فوتبال کار کنم. با شمشیری که کمیته انضباطی برای تیم‌ها بسته نمی‌شود تیمی را اداره کرد. آنها به هیچ چیز نگاه نمی‌کنند و برای خودشان حکم می‌دهند. دلیل این مسئله هم این است که آقایان فوتبالی نیستند. دوم اینکه فوتبال به شکلی شده که اکنون بگویم مدیرعامل هستم خجالت می‌کشم. توقعاتی در سطح فوتبال بوجود آمده و هزینه‌ها وحشتناک است و درآمدی در آن وجود ندارد. سومین موضوع عدم حمایت از سیستم باشگاه است و چهارمین موضوع نیز عدم برنامه‌ریزی مناسب. نمی‌توانم بدون داشتن برنامه ادامه دهم.
وی در خصوص استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: باید به رویانیان بگویم که روزی فدراسیون فوتبال 6 بازیکن پرسپولیس را به همراه من محروم کرد اما ما سال پس از آن پرسپولیس را قهرمان کردیم. رویانیان بداند که این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.
مدیر عامل داماش ادامه داد: از رویانیان می‌خواهم استعفا ندهد و با قدرت به کارش ادامه دهد چون او شرایط پرسپولیس را بهینه کرده است. حیف است که از پرسپولیس برود. اگر رویانیان با من مشورت می‌کرد مطمئنا به او می‌گفتم از پرسپولیس نرود.
عابدینی در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس عنوان کرد: اصلا از این خبرها نیست. بدبختی فوتبال ما این است که من از داماش استعفا می‌دهم و رویانیان از پرسپولیس و سپس می‌بینیم که این صحبت‌ها مطرح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رویانیان پس از استعفایم از مدیرعاملی داماش با من تماس گرفت و گفت به پرسپولیس بیا چون این تیم خانه تو است. با این حال من با رویانیان تماس می‌گیرم که از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا ندهد. خیلی از دوستان ممکن است از حرف من دلخور شوند ولی از مدیرعاملی چون رویانیان چه توقعی باید داشت؟ او شرایط خوبی را در پرسپولیس بوجود آورده است.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...