نسخه چاپی

باز هم رسوایی در مورد لاله

یك قهرمان اتومبیلرانی كشور مدعی شد كه قهرمانی "لاله صدیق" تقلبی بوده و آن قهرمانی از او پس گرفته شده است!

به گزارش نما به نقل از مشرق، رضا پازندمهر، قهرمان چهار سال اخیر اتومبیلرانی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: نمی‌خواستم این گونه همه چیز را بگویم، اما وقتی می‌بینم حق بقیه خورده می‌شود و کسی را به عنوان الگو مطرح می‌کنند که اصلاً شایستگی ندارد واقعاً ناراحت می‌شوم. سال 86 که لاله صدیق در مسابقات قهرمان و نامش مطرح شد، ما با همدیگر در کلاس 1600 سی سی مسابقه می‌دادیم . پس از آن مسابقه همه ما نسبت به ماشین او اعتراض کردیم که ناظر مسابقه ماشین را بازدید کرد و گفت: موتور آن ماشین 2400 سی سی بود و آن قهرمانی از او پس گرفته شد.

وی افزود: وقتی به خاطر تقلب در مسابقات قهرمانی او پس گرفته شد، فدراسیون هم به خاطر این کار ناپسند او را دو سال از حضور در مسابقات محروم کرد. تمام مسئولان وقت فدراسیون صورت جلسه محرومیت او را امضا کردند و تمام اسناد و مدارک آن در فدراسیون موجود است. اگر کسی می‌خواهد نسبت به این مساله مطمئن شود همه مدارک را نشان می‌دهم.

قهرمان اتومبیلرانی ایران با تاکید بر این که هیچ مشکل شخصی با لاله صدیق ندارد، گفت: هر وقت می‌خواستیم در مورد تقلب این خانم در مسابقات صحبت کنیم می‌گفتند شما با حضور و فعالیت بانوان مشکل دارید، اما اصلا این طور نیست. ما به زحماتی که بانوان می کشند خیلی هم احترام می‌گذاریم،‌ اما به شرط این که واقعا زحمت کشیده باشند، نه این که با تقلب صاحب مقامی شوند.

وی ادامه داد: کسی باید الگوی واقعی بانوان ایران شود که حقش باشد. وقتی خانمی مثل زهره وطن‌خواه زحمت می کشد و قهرمان می‌شود کسی چیزی نمی‌تواند بگوید، اما کسی که دو ماشین یک شکل دارد که یکی 1600 است و دیگری 2400 و در مسابقات به شکل درست مسابقه نمی‌دهد نمی‌شود به عنوان الگو به او نگاه کرد.

پازندمهر گفت: مسئولان دولت قبل قصد داشتند از او فیلم بسازند. ای کاش کمی تحقیق می‌کردند. مگر می‌شود هر کس که کاپ قهرمانی می‌خرد را قهرمان ملی معرفی کرد. این کار خوردن حق بقیه است و وجهه اتومبیلرانی ایران را زیر سوال می‌برد.

وی در مورد بازسازی پیست آزادی گفت: آسفالتی که انجام شد گام اول و مهمی بود،‌ اما امیدوارم با تغییر مدیران، رسیدگی به پیست هم فراموش نشود.

"لاله" اسم یک فیلم سینمایی درباره لاله صدیق - قهرمان اتومبیل‎رانی ایران - است. این فیلم که یکی از جنجالی‎ترین فیلم‎های تاریخ سینمای ایران به‎شمار می‎آید، با حواشی بسیاری روبرو شد و در حال حاضر تعلیق است.

۱۳۹۲/۷/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...