نسخه چاپی

نگرانی از وقوع زمین‌لرزه بزرگ‌ دراسرائیل

مقامات رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته با ابراز نگرانی از وقوع یك زمین‌لرزه بزرگ‌تر در اسرائیل جلساتی به منظور چگونگی مقابله با این سانحه طبیعی برگزار نموده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳/۳ ریشتر شمال اسرائیل را به لرزه در آورد، این پنجمین زمین‌لرزه‌ای است که در طول این هفته در این منطقه به وقوع پیوسته است.

به گزارش پایگاه الیوم‌السابع؛ صبح امروز سه‌شنبه (30مهر) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3/3 دهم ریشتر شمال اسرائیل را به لرزه در آورد. این پنجمین زمین‌لرزه‌ای است که در طول این هفته در این منطقه به وقوع پیوسته است.

روزنامه جروزالم‌پست؛ اسرائیل در پایگاه اینترنتی خود با اعلام این خبر افزود: هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر وقوع خسارت‌های مادی یا جانی در این منطقه گزارش نشده است.

لازم به ذکر است که شنبه گذشته نیز زمین لرزه‌ای به بزرگی 3/5 ریشتر این منطقه را لرزاند اما این حادثه نیز هیچ خسارت مادی یا جانی در برنداشته است.

این در‌حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته با ابراز نگرانی از وقوع یک زمین‌لرزه بزرگ‌تر در اسرائیل جلساتی به منظور چگونگی مقابله با این سانحه طبیعی برگزار نموده‌اند.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...