نسخه چاپی

رحماندوست: معاون رئیس جمهور تبلیغ مواد دخانی كرده‌

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره اقلیان گفت: اظهارات معاون رئیس جمهور تبلیغ غیرمستقیم مواد دخانی است و دادستان كل كشور به عنوان مدعی العموم باید آن را پیگیری كند.

به گزارش نما، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سه گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گفت: برداشت من این است که آقای فانی بالاترین رای را خواهد داشت، درباره آقای فرجی دانا هم ذهنیت این است که با توجه به تعویضی که از سوی رئیس جمهور برای تصدی این وزارتخانه صورت گرفت فضا برای رای مجلس آماده شد و به احتمال زیاد وی نیز رای می آورد.

وی درباره صالحی امیری گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: به نظر می رسد که فضای مجلس برای رای دادن به وی ۵۰ به ۵۰ باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای صالحی امیری در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس مباحث خوبی را از برنامه های خود ارایه کرد اما بعد از این جلسه اظهاراتی را از تعدادی از نمایندگان شنیدم و جزوه ای که درباره وی در دست برخی نمایندگان بود را خواندم که مقداری شبهه درباره وی برایم مطرح شد.

رحماندوست خاطرنشان کرد: بعد از جلسه امروز و فردا در خصوص این گزینه نیز می توان اظهار نظر نهایی کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود درباره اظهارات محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص استعمال دخانیات عنوان کرد: طبق قانونی مصوب شهریور سال ۸۵ کار تبلیغ غیرمستقیم مواد دخانیاتی ممنوع شد و در راستای آیین نامه ای که در سال ۸۶ توسط دولت تصویب شد قلیان از مواد ممنوعیت این قانون تلقی شد.

وی ادامه داد: طبق ماده ۳ این قانون تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم مواد دخانی ممنوع است و طبق ماده ۱۰ همان قانون جرم شناخته شده و مستوجب مجازات است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: کار آقای نجفی را نمی توان به صرف یک اظهار نظر برای تنوع قلمداد کرد بلکه اظهار نظر وی قابل پیگیری می باشد که دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم باید آن را پیگیری کند.

رحماندوست گفت: معاون رئیس جمهور تبلیغ غیرمستقیم مواد دخانی را کرده .وقتی مسئولی این چنین درباره موضوعی حرفی بزند تاثیر آن بیش از حرفی است که فردی عادی زده باشد.

وی تصریح کرد: وقتی امروز چنین حرفی از زبان یک مسئول زده شده و با آن برخورد قانونی نشود ممکن است فردا کسی چیزی فراتر از آن بگوید که خلاف قانون است.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...