نسخه چاپی

حضور روحانی در جلسه رای اعتماد 3 وزیر پیشنهادی

معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز یك‌شنبه پارلمان جهت دفاع از وزرای پیشنهادی خبر داد.

به گزارش نما، محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری، از حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز یک‌شنبه مجلس خبر داد و اظهار داشت: رئیس‌جمهور به‌همراه معاون اول خود و برخی از وزرا، روز یک‌شنبه برای دفاع از 3 وزیر پیشنهادی به مجلس خواهد آمد.

وی در خصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه موافقین و مخالفین هر وزیر پیشنهادی مجموعاً یک ساعت و هر وزیر پیشنهادی نیز 30 دقیقه فرصت سخنرانی دارند، در مجموع 3 وزیر پیشنهادی 4 ساعت و نیم زمان لازم است که با 30 دقیقه‌ای که در اختیار رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد 5 ساعت می‌شود.

معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بر این اساس، اگر جلسه روز یک‌شنبه رأس ساعت 8 صبح نیز آغاز شود به‌طور معمول تا ظهر تمام نمی‌شود و به جلسه بعدازظهر کشیده خواهد شد مگر اینکه مخالفین و موافقین از حق خود بگذرند و صحبتی نداشته باشند.

به گزارش تسنیم، خباز در خصوص برگزاری جلسه فوق‌العاده تصریح کرد: رسم نیست که اگر در جلسه صبح بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تمام نشود به روز دیگر موکول شود، لذا در این صورت جلسه فوق‌العاده در عصر روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...