نسخه چاپی

بیانیه دو بازیكن پرسپولیس به رویانیان

در این مدت كه حرف از انتقال بود یك چیز ذهن ما را درگیرمی كرد و اینكه شخصیت ما توسط مدیریت ذوب آهن مورد خدشه قرار بگیرد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، یک سوی توافق ذوب آهن و پرسپولیس دو بازیکن قرمزها هستند که گویا سعید آذری چندان اهمیتی به آنها نمی دهد و در مصاحبه های خود توجه به میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده ندارد تا این دو بازیکن نسبت به حرفای مدیر عامل ذوب آهن واکنشی محترمانه برای دفاع از شخصیت خود نشان دهند اما رویانیان مدیر عامل پرسپولیس با دفاعی تمام قد از دو ستاره تیم خود حمله تند و بی سابقه ای به آذری کرد و به او تاکید کرد ما به شما لطف می کنیم دو ستاره تیممان را به شما می دهیم .

حالا پس از واکنش رویانیان دو بازیکن پرسپولیس از مدیر عامل این تیم برای دفاع از شخصیت آنها نسبت به حرفهای آذری در بیانه ای تشکر کردند :" در این مدت که حرف از انتقال بود یک چیز ذهن ما را درگیرمی کرد و اینکه شخصیت ما توسط مدیریت ذوب آهن مورد خدشه قرار بگیرد . احترام این مدیر برای ما واجب است اما و خوشحایم که شما به نگاه هوشمندانه خود اجازه نداید حرمت ها شکسته شود .

ما به واکنش شما بی نهایت احترام می گذاریم و موضع ما هم همان موضعی است که شما اتخاذ کردید .از اینکه از شخصیت ما دفاع کردید تشکر می کنیم و افتخارمان این است که بازیکن تیمی هستیم که شما مدیر آن هستید "

میلاد غریبی - محمدرضا خانزاده

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...