نسخه چاپی

استقلال مدعی اول است اما ما امتیاز می‌خواهیم

حجازی: پدرم هر وقت مقابل استقلال قرار می‌گرفت دوست داشت بازی مساوی شود

مربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: پدرم (ناصر حجازی) وقتی مقابل استقلال قرار می‌گرفت دوست داشت بازی مساوی شود تا هم تیمش نبازد و هم اینكه استقلالی‌ها ناراحت نشوند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مس کرمان که هنوز با پرویز مظلومی بردی را در لیگ برتر به دست نیاورده است این هفته باید مقابل استقلال قرار بگیرد. در این بازی تقابل پرویز مظلومی و آتیلا حجازی با استقلالی‌ها جالب خواهد بود، این در حالی است که حجازی تاکید می‌کند مس کرمان این توانایی را دارد که از استقلال امتیاز بگیرد. او در مورد بازی مس کرمان برابر استقلال به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

-از اینکه مقابل استقلال، تیم سابق‌تان قرار می‌گیرید چه حسی دارید؟

من حس خوبی دارم و استقلال هم تیم محبوبم است. این درست است که بازی سختی داریم اما دنبال امتیاز هستیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز بگیریم.

- نظرتان در مورد تیم استقلال چیست؟

استقلال با توجه به نفراتی که در اختیار دارد تیم خوبی است و مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود. هر چند فولاد صدرنشین است اما به نظرم این تیم «جنم» قهرمانی ندارد. سپاهان هم مثل سال‌های گذشته نیست و بعید می‌دانم پرسپولیس هم با اینکه تیم خوبی است، قهرمان شود. من معتقدم استقلال مدعی اول است. بازیکنان این تیم روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور تبحر دارند اما ما هم می‌دانیم چطور بازی کنیم. با اینکه استقلال مدعی اول است اما ما امتیاز می‌خواهیم.

- نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال برنده می‌شود ولی ما در زمین مسابقه به دنبال انجام بهترین بازی هستیم.

- در مورد تقابل مظلومی و قلعه‌نویی چه صحبتی دارید؟

به هر حال این ۲ نفر از استقلالی‌های باسابقه هستند. هر ۲ برای برد تیم‌شان تلاش می‌کنند و امیدوارم هر تیمی شایسته است قهرمان شود.

- قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روید؟

من نمی‌دانم این رسم را چه کسی در فوتبال ایران به وجود آورده است. در تمام دنیا مربیان بعد از بازی با یکدیگر دست می‌دهند و ۵ ثانیه هم طول نمی‌کشد. در ایران اما مربیان لشگرکشی می‌کنند و جمعیتی شامل؛ دکتر، بدنساز، تدارکات، بازیکن، مربی و سرپرست به سمت نیمکت‌های مقابل می‌روند. این لشگرکشی یک رسم لوس است. جالب اینجا است خیلی از مربیان که به سمت هم می‌روند قبل یا بعد از بازی علیه هم صحبت می‌کنند.

- زمانی که مرحوم ناصر حجازی قرار بود با تیم‌های دیگر مقابل استقلال قرار بگیرد چه حسی داشت؟

پدرم وقتی مقابل استقلال قرار می‌گرفت دوست داشت بازی مساوی شود تا هم تیمش نبازد و هم اینکه استقلالی‌ها ناراحت نشوند.

۱۳۹۲/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...