نسخه چاپی

شیرینی:

صدرنشینی پرسپولیس را تسلیت میگویم!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عده ای به دنبال عدم نتیجه گرفتن پرسپولیس هستند كه باید صدرنشینی این تیم را به آقایان تسلیت بگویم.

به گزارش نما، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عده ای به دنبال عدم نتیجه گرفتن پرسپولیس هستند که باید صدرنشینی این تیم را به آقایان تسلیت بگویم.

سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر عصر یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس برابر راه آهن و صدرنشینی این تیم گفت: هرچند در زمین ورزشگاه تختی امکان ارائه بازی خوب و زیبا وجود ندارد اما هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که جا دارد به آقای ابراهیم زاده و تیمش هم تبریک بگویم. تعجب می کنم که جای راه آهن که تیم شایسته ای به شمار می رود در انتهای جدول است.

وی افزود: با این وجود این پیروزی در زمین ناهموار و در غیاب سرمربی برای ما جذاب و شیرین بود به خصوص اینکه با کسب سه امتیاز این دیدار پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد که باید این موفقیت را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) فرمود: اسلام دینی است که به هیچ مومنی اجازه نمی دهد مقابل ظلم، مفاسد و گناه بی تفاوت بماند. البته حرف هایم را الان می زنم که تیم برده است تا نگویند دنبال بهانه جویی است ولی سوال من این است که چرا به اعتراض ما در قبال رای محرومیت علی دایی هیچ توجهی نشد؟ آیا ایستادن مقابل ظلم، فساد و بی عدالتی جرم است؟

سعید شیرینی ادامه داد: متاسفانه عده ای به دنبال عدم نتیجه گرفتن پرسپولیس هستند که باید به خاطر پیروزی امروز و صدرنشینی به این آقایان تسلیت بگویم.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...