نسخه چاپی

جواد رضویان:من و مهران مدیری اختلافی نداریم

وقتی جراید را می‌خواندم. خنده‌ام می‌گرفت. من با مهران مدیری اختلاف پیدا كنم؟ مهران مدیری كاپیتان طنز تلویزیونی این مملكت است. الان می‌داند اگر قیافه جواد طور خاصی است یعنی امروز حالش بد است ما در این حد می‌شناسد. ما در طنز تلویزیونی مثل بچه‌های مهران مدیری هستیم. داریم راه او را می‌رویم.

به گزارش نما، پس از اعلام نام بازیگران شوخی کردم، حضور رضویان نگاه‌ها را به خوب جلب کرد. همان بازیگری که رسانه‌ها خبر حضورش را با تیتر «پایان اختلاف رضویان و مدیری» اعلام کردند. حالا او اینجاست: «به خدا اختلافی نبود یک ایراد در برنامه‌ریزی باعث شد در «باغ مظفر» نباشم. 10 دفعه هم تکذیبیه نوشتم اما فایده...»

تصمیم جدید مهران مدیری را برای کار آیتمی چگونه تحلیل می‌کنید؟ موفقیت‌آمیز خواهد بود؟
این کار دو جنبه متفاوت دارد، کنار هم قرار گرفتن بچه‌هایی که تقریباً دو دهه است دارند برای خنداندن مردم می‌کوشند، اتفاق خوشایندی است. ولی وقتی تماشاگران این نام‌ها را می‌شنود، توقع عجیب و غریبی به وجود می‌آید که کمی نگران‌کننده است. من هم نگرانم که مبادا به آن توقعی که در پی کنار هم قرار گرفتن این اسم به وجود آمد، خدشه‌ای وارد شود البته اسم‌ها قرار نیست کار عجیبی بکنند ولی انگیزه این اسم قرار است کار کند.

الان دیدم با رضا شفیعی‌جم می‌گفتید و می‌خندیدید درباره اختلاف شما با رضا شفیعی‌جم هم شایعه‌هایی بود...
پیش نیامد که با هم در کنار مدیری باشیم ولی در کارهای دیگر بودیم. رضا صبور و دوست‌داشتنی است و با بازیگر مقابلش راه می‌آید. اصلاً من و رضا سر «چهار چنگولی» 52 روز به هم چسبیده بودیم! یا در تلویزیون کارهای طولانی پنج یا شش ماهه با هم داشته‌ایم. چگونه ممکن است بین ما اختلافی باشد؟

شاید بعد از عدم حضور شما در کارهای مدیری (به ویژه «باغ مظفر» که نامتان در تیتراژ آغاز هم آمده بود) شفیعی‌جم جایگزین شد و این بحث‌ها سربرآورد. اختلاف با مدیری هم که حل شد.
هرگز با مدیری اختلاف نداشته‌ام من به دلیل قرارداد سینمایی «شارلاتان» نتوانستم در «نقطه‌چین» باشم. وقتی از خرمشهر به تهران برگشتیم، نزد بچه‌ها سرصحنه آن مجموعه هم رفتم. آقای مدیری هم گفت فردا بیا قسمت خداحافظی را می‌گیریم. من هم انجام وظیفه کردم. بگذارید راجع به آن اتفاق در تیتراژ سریال «باغ مظفر» توضیحی بدهم. من با دوستانم در آن مجموعه قرارداد سه ماهه بسته بودم و پایان قرارداد دهم آذر بود. از اول هم گفتم من همیشه در خدمت مدیری هستم ولی آن قرارداد را از قبل داشتم، دقیقاً مجبور شدم

و همان زمان آن شایعه‌ها آغاز شد
وقتی جراید را می‌خواندم. خنده‌ام می‌گرفت. من با مهران مدیری اختلاف پیدا کنم؟ مهران مدیری کاپیتان طنز تلویزیونی این مملکت است. الان می‌داند اگر قیافه جواد طور خاصی است یعنی امروز حالش بد است ما در این حد می‌شناسد. ما در طنز تلویزیونی مثل بچه‌های مهران مدیری هستیم. داریم راه او را می‌رویم.

الان که بعد از نزدیک 10 سال باز با مدیری همراه شده‌اید، به نظرتان او تغییر کرده است؟
هر دویمان یک تغییر مهم داشته‌ایم، موهای سفیدمان بیشتر شده!

یکی می‌گفت مدیری تیم کهکشانی بسته!
نگران می‌شوم. از تیم کهکشانی، توقع نتیجه کهکشانی می‌رود. مردم ما را دعا کنند. می‌ترسم؛ بعد از تقریباً 15 سال به قالب آیتم آمده‌ام و این برای من از طرفی شوق‌آور است و از سوی نگران‌کننده. قصه خیلی فرق می‌کند. خدا کند اتفاق خوبی بیفتد.

۱۳۹۲/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...