نسخه چاپی

آخرین وضعیت سلامتی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش كه هفته قبل زیر تیغ جراحان رفته بود، دوران نقاهت را سپری می‌كند تا پس از آن، ایفای نقشش در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به كارگردانی بهروز افخمی را ادامه دهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: آیدین افخمی، دستیار کارگردان «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» درباره آخرین وضعیت گوهر خیراندیش بیان کرد: ایشان در حال سپری کردن دوران نقاهت‌شان هستند و قرار است احتمالا سه‌شنبه هفته آینده بخیه‌های‌شان را بکشند. پس از آن، باید ببینیم چه زمانی به شرایط مناسب می‌رسند و می‌توانیم در خدمت ایشان در پروژه باشیم.

وی درباره اینکه چه میزان از صحنه‌های مربوط به بازی گوهر خیراندیش در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» باقیمانده است، اظهار کرد: بخش زیادی از ایفای نقش خانم خیراندیش در پروژه باقی مانده و فکر می‌کنم ایشان هنوز حدود 15 تا 20 روز در فیلم کار دارند.

دستیار بهروز افخمی در پایان خاطرنشان کرد: ما اکنون در حال ادامه فیلمبرداری هستیم و فکر می‌کنم با این شرایط، این بخش تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

گوهر خیراندیش که به همراه عوامل فیلم بهروز افخمی (آذر، شهدخت، پرویز و دیگران) برای فیلمبرداری به رینه – پلور دماوند رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری با یک ماشین تصادف کرد و دچار سانحه شد.

خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها در ماشینی بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند.

سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده جدیدترین فیلم بهروز افخمی است که علاوه بر گوهر خیراندیش، مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، امیرعلی دانایی و مرجان شیرمحمدی هم درآن نقش‌آفرینی می‌کنند. گفته می‌شود این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و برای جشنواره فجر آماده خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...