نسخه چاپی

رویترز ۳ هزار كارمند خود را اخراج كرد

عکس خبري -رويترز ? هزار کارمند خود را اخراج کرد

موسسه تومسون رویترز قصد دارد ۳ هزار كارمندش را به دلیل مشكلات مالی از اخراج كند.

به گزارش نما به نقل از الحیات؛ موسسه تومسون رویترز اعلام کرده است: سال جاری میلادی قصد داریم ۳ هزار کارمند دیگر این شرکت را علاوه بر هزار کارمندی که اخیرا از کارشان بیکار شدند از وظایفشان بیکار کند.

براساس اطلاعات به دست آمده در این باره، موسسه تومسون رویترز از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار کارمند خود را به دلایل مشکلات مالی اخراج کرده بود، که چند ماه قبل نیز هزار کارمند خود را به همین دلیل اخراج کرد و اکنون نیز درصدد بیکار کردن ۳ هزار کارمند دیگر خود می باشد که با این اوصاف این موسسه ظرف سال جاری ۹ هزار کارمند خود را اخراج نموده است.

این موسسه انگلیسی کانادایی در توجیه علت اخراج این تعداد از کارکنان توضیح داد: ما سعی داریم تشکیلات اداری و حجم کارکنان شرکت را تعدیل کنیم، از این رو براساس برنامه ریزی های بعمل آمده قرار است ۳۵۰ میلیون دلار برای سرعت بخشیدن به مساله کنترل هزینه ها و آغاز کار صرف نظر کردن از خدمات ۳ هزار کارمند را هزینه شود.

جیم اسمیت مدیر اجرایی این شرکت در این باره گفت: گمان می کنم همه مایل هستند خدماتی بهتر با هزینه های پایین تری را ارائه دهند.

این تصمیم شرکت زمانی گرفته شد که نتایج فصل سوم از سال مالی ۲۰۱۳ از سوی قسمت مالی منتشر شد، که در این گزارش برای اولین بار این شرکت بعد از سال ۲۰۱۱ به سودهی رسید.

براساس گزارش های مالی، این شرکت در فروش های جدید خود بخصوص در بخش بانکی و موسسات مالی گام های خوبی برداشته است.

البته به گفته مدیران بخش مالی رویترز بخش اعظم سود دهی شرکت رویترز به قراردادهای سالانه موسسه خبری آن مربوط می شود که شهرت واقعی را رویترز مدون آن بخش است.

اسمیت در این باره هم گفت: دوره زیان دیدن بخاطر عملکرد ناموفق کارکنان در رویترز به پایان رسیده است.

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...