نسخه چاپی

پست جدید ولایتی در مجمع تشخیصت مصلحت نظام

علی‌اكبر ولایتی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ ریاست مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مطرح شده است.

خبرگزاری تسنیم:فتحی، مسئول دفتر علی‌‌اکبر ولایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر گفت: گزینه‌های مختلفی برای ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام شده که آقای ولایتی هم از جمله این گزینه‌ها است اما هنوز ریاست وی بر این مرکز به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای ولایتی در این خصوص دیدارهایی داشته است؟ گفت: در جریان این موضوع نیستم.

براساس این گزارش، از چندی پیش گزینه‌هایی از جمله محمدرضا عارف، آیت‌الله امینی، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و آیت‌الله دری نجف آبادی برای ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح بودند.

حجت‌الاسلام دری نجف آبادی چندی پیش به خبرنگار تسنیم در این باره گفته بود: با بنده در این باره صحبتی نشده و همچنان مشغول انجام وظیفه در استان مرکزی هستم.

قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص هم درباره ریاست مرکز تحقیقات، چندی پیش اعلام کرد که ریاست این مرکز به ناطق نوری یا آیت الله امینی واگذار خواهد شد اما چندی بعد، سایت‌های نزدیک به جریان اصلاح‌طلب، از حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در ردای ریاست مرکز تحقیات نام بردند.

در همین زمینه، محمد هاشمی رفسنجانی برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که اکبر هاشمی رفسنجانی طبق اساسنامه مجمع، خودش می‌تواند ریاست مرکز تحقیقات را برعهده بگیرد.

پیش از این، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دوران قبل از ریاست جمهوری، ریاست مرکز تحقیقات را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

۱۳۹۲/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...