نسخه چاپی

شركت عارف در مراسم ۱۳ آبان

عضو بنیاد امید ایرانیان گفت: محمدرضا عارف و دانشجویان علاقه‌مند به وی به همراه سایر جوانان اعم از دانشجویان و دانش آموزان و سایر مردم در مراسم ۱۳ آبان حضور جدی خواهند داشت.

به گزارش نما، سید حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو بنیاد "امید ایرانیان" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهمیت مراسم ۱۳ آبان، گفت: هر ساله در این روز علاوه بر برپایی مراسم سمبلیک، به صورت محتوایی سیر برخوردهایی که آمریکا با کشور ما داشته، مورد بازتعریف و بازشناسی قرار می‌گیرد که از این طریق در سطح افکار عمومی داخلی و بین المللی، انقلابیون ایران بتوانند از حقانیت و مظلومیت خود و نیز خوی استعمار و تجاوزگری آمریکا به نحو مطلوب دفاع کنند.

عضو بنیاد امید ایرانیان همچنین در خصوص مشارکت دانشجویان در مراسم ۱۳ آبان، اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که طی سال‌های اخیر در برگزاری این مراسم رخ داده تداخل حضور نهادهای دولتی با نهادهای برخواسته از جنبش دانشجویی ایران است که به نظر من دارای اثر غیر مثبت است.

رسولی تاکیدکرد: هرچقدر نقش آفرینی جریانات اصیل دانشجویی با نهله‌های فکری در این مراسم بیشتر باشد شعاع تاثیرگذاری و پیام رسانی آن بالاترمی‌شود و فکر می‌کنم جریانات دانشجویی صرف نظر از دیدگاه‌های گوناگون که ممکن است در مسائل داخلی کشور داشته باشند اما در مورد مناسبت‌های ملی مثل ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان که در بردارنده اصول، مبنانی انقلاب و جستجوگر منافع ملی است می‌تواند در صورت عدم مداخله دولت به صورت یکپارچه حضور پیدا کنند.امیدواریم فردا شاهد چنین صحنه‌ای باشیم.

وی در خصوص موضع‌گیری بنیاد امید ایرانیان پیرامون مراسم ۱۳ آبان نیز افزود: بنیاد امید ایرانیان، حزب سیاسی نیست یک سازمان مردم نهاد فرهنگی، علمی و اجتماعی است و لی شخص محمد رضا عارف و دفتر و دانشجویان علاقه مند به وی به همراه سایر جوانان اعم از دانشجویان و دانش آموزان و سایر مردم در این مراسم حضور جدی خواهند داشت.

عضو بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: این بنیاد سازمان غیر سیاسی است بنابراین نه تنها در این مورد(مراسم ۱۳ آبان) بلکه در پیرامون سایر رویدادهای سیاسی نیز حق انتشار بیانیه و اقدامات از این قبیل را دارا نیست.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...