نسخه چاپی

اعلام زمان ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور از همراهی دولت برای بررسی خارج از نوبت لایحه اصلاح قانون بودجه سال جاری از نمایندگان تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور از همراهی دولت برای بررسی خارج از نوبت لایحه اصلاح قانون بودجه سال جاری از نمایندگان تشکر کرد.

نوبخت گفت: با توجه به عملکرد پنج و شش دوازدهم قانون بودجه که نشانگر عدم تحقق منابع بودجه سال جاری است، برای ایجاد انضباط مالی، لایحه اصلاحی را تقدیم مجلس کردیم.

وی افزود: دو نکته برای ما مهم بود؛ اول مکانیزم تخصیص بود که در بخش عمرانی نظر دولت تامین نشد ولی در بخش جاری تامین شد و دوم، افزایش شش درصدی یک منبع درآمدی برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره بود که باز مجلس با این درخواست دولت موافقت نکرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور آذر ماه را زمان ارائه لایحه بودجه 93 به مجلس اعلام کرد و افزود: ماه آینده لایحه بودجه سال 93 را به مجلس می‌آوریم. به نمایندگی از دولت اعلام می‌کنم پیشنهادات الحاقی نمایندگان و کمیسیون‌ها برای افزودن به لایحه بودجه سال آینده به بنده تحویل شود تا به این لایحه بیفزاییم.

وی با تشکر از نمایندگان مجلس،‌ گفت: از مجلس به دلیل لطفش به دولت و رای ندادن به دو فوریت لایحه اصلاح قانون بودجه سال 92 ولی رسیدگی خارج از نوبت آن تشکر می‌کنم.

نوبخت از نمایندگان خواست به دولت اجازه دهند لایحه بودجه 93 را تکمیل کند.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...