نسخه چاپی

ضرورت ایجاد بسترهای لازم جهت جذب سرمایه‌گذاران

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: باید بسترهای لازم برای پویایی و جذاب كردن شهرك‌های صنعتی استان به منظور جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عباس پوریانی" در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرایم، بیکاری جوانان است گفت: توسعه سرمایه‌گذاری و فراهم شدن بستری برای کار و تولید می‌تواند در کاهش جرم موثر باشد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از مدیر کل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خواست، با توجه به لزوم توسعه صنایع وابسته به کشاورزی و صنایع تبدیلی، در این حوزه تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد همگرایی برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران از مهمترین فعالیت‌های این کمیته است گفت: به دست‌اندرکاران این حوزه توصیه می‌کنم تا از تنگ نظری‌های بیجا که سبب سرگردان شدن سرمایه‌گذاران و از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود بپرهیزند.

پوریانی با ابراز تاسف از نیمه فعال یا تعطیل شدن برخی واحدهای تولیدی در استان از متولیان امر خواست تا بیش از پیش تلاش و همت خود را برای فعال‌سازی این واحدها به کار گیرند.

لازم به ذکر است کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری به منظور حمایت‌های حقوقی از سرمایه‌گذاران واقعی و رفع موانع موجود در این بخش در استان گلستان فعال شده است که رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به ترتیب رییس و دبیری این کمیته را برعهده دارند و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی دخیل در سرمایه‌گذاری و تولید نیز به عنوان اعضای این ستاد هستند.

۱۳۹۲/۸/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...