نسخه چاپی

روزنامه آمریكایی: افزایش تحریم ها یعنی تقویت تندروهای ایران

این روزنامه اضافه كرد: بهترین راه حل برای مسئله هسته ای تهران این است كه بخشی از تحریم های ایران به صورت جزئی برداشته شود تا این كشور هم تشویق شود امتیازات را واگذار كند.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران، روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور درمطلبی با اشاره به تلاش های گسترده مقامات کاخ سفید برای جلوگیری از تصویت تحریم های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا هشدار داد: برخی از اعضای کنگره آمریکا به دنبال اعمال تحریم های بیشتری علیه ایران هستند. این اقدام باعث مانع سازی در روند دیپلماتیک حل مسئله هسته ای تهران و تقویت تندروها در ایران می شود.

این روزنامه اضافه کرد: بهترین راه حل برای مسئله هسته ای تهران این است که بخشی از تحریم های ایران به صورت جزئی برداشته شود تا این کشور هم تشویق شود امتیازات را واگذار کند.

کریستین ساینس مانیوز افزود: در سال های اخیر حامیان منع گسترش سلاح هسته ای معتقد بودند تحریم ها بهترین راه حل برای اعمال فشار علیه ایران در زمینه برنامه هسته ای اش است. تحرکات آمریکا در شورای امنیت برای اعمال تحریم علیه ایران و هماهنگی با هم پیمانان اروپایی برای اعمال فشارهای اقتصادی بیشتر علیه تهران با پیشرفت های قابل ملاحظه ای همراه بود. این موضوع در بسته های پیشنهای تعاملی و آشتی جویانه دولت ایران در ژنو واضح بود.

این روزنامه همچنین خطاب به برخی از اعضای کنگره آمریکا تاکید کرد: تصویب تحریم های بیشتر یعنی مجازات ایران که به پای میز مذاکرات آمده است. این اقدام باعث تقویت موضع تندروهایی در ایران می شود که می گویند مذاکرات با آمریکا بی معنی است.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...