نسخه چاپی

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه

جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریكا بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ ﴿آل عمران۱۱۸﴾

ای کسانی که ایمان آورده‏‌اید از غیر خودتان دوست و همراز مگیرید آنان از هیچ نابکاری در حق شما کوتاهی نمی‌ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنی از لحن و سخن‌شان آشکار است و آن‌چه سینه‏‌های‌شان نهان می‌دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏‌های دشمنی آنان را برای شما بیان کردیم اگر تعقل کنید.

ملت مسلمان ایران اسلامی که در تاریخ معاصر خود وقایع تلخی چون کودتای ننگین 28 مرداد را که ناشی از عدم حضور دین در عرصه سیاسی کشور بوده است را همواره در خاطر دارند و بازگشت عزت ملی را با ظهور و قیام حضرت امام خمینی(ره) و به میدان آمدن مردم، مساجد، حسینیه‌ها و حوزه‌های علمی و فقهی را با تمام وجود درک کرده و خاکریزهای جهاد را چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن نه فقط در امتداد مرزها و بر روی خاک‌های میهن، بلکه بر اعتقاد استوار «سیاست ما عین دیانت‌ ماست» بنا کردند و در عرصه جهاد خود بیش از پرچم سه رنگ ایران، پرچم یا حسین(ع) را به دست گرفتند.

این ملت رشید بارها و بارها و در عرصه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد کارآمدی دین را به مدد تعالیم قرآن کریم و عترت طاهرین(ع) تجربه کرده‌اند که استکبارستیزی نیز از جمله آن‌هاست.

مبارزه همیشگی با دشمنانی که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ مخالفت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر ملت کوتاهی نکردند و حتی این خوی شیطانی خود را در لحن و کلام نیز آشکار نمودند و در سینه‌های‌شان بیش از آن را جای دادند.

بی‌تردید آمریکا در رأس همگی آن‌ها قرار گرفته و اقدامات آشکار و پنهانش از قبیل جنگ افروزی، تحریم، جاسوسی و براندازی مهمترین دلیل برای عدم اعتماد به سردمداران این کشور در روزهایی است که دست مذاکره به سوی ایران دراز می‌کنند در حالی که هیچ گامی برای جبران لطمات گذشته برنمی‌دارند.

در این دوره حساس، راه مواجهه با دیوار بلند بی‌اعتمادی به آمریکا، راهبرد حکمت، عزت و مصلحت در سیاست خارجی است که تضمین کننده تداوم حمایت مردم از مذاکرات منطبق بر این شاخص‌هاست و فارغ از به دست آمدن و یا نیامدن نتایج محسوس، مهمترین حاصل آن اعلام مجدد حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ روابط بین‌الملل و تقویت عزم و اراده‌ ملی خواهد بود.

بی‌شک این راهبرد سیاسی، مرهون هدایت‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایتمداری و بصیرت مردم ایران و جوانانی است که حماسه‌هایی نظیر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را رقم زدند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، جهادگران نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی ضمن گرامیداشت این روز اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را از تدابیر دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارند.

جهادگران جهاد دانشگاهی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و به خصوص شهدای دانش‌آموز از عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت سیزده آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...