نسخه چاپی

مشكل مالی طبیعت پرسپولیس واستقلال است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وقتی صدرنشین هستند این حق را دارند كه برای تیم‌های دیگر كری بخوانند.

به گزارش نما، محسن بنگر در مورد ديدار روز چهارشنبه پرسپوليس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم عنوان کرد: اميدوارم اين بازي سخت را با 3 امتياز به پايان برسانيم. قطعا با تلاش مي‌شود هر تيمي را شکست داد هر چند استقلال خوزستان بازيکنان و مربي خوبي دارد.

وي در خصوص علت عملکرد خوب خط دفاع پرسپوليس گفت: من و سيد جلال حسيني سال‌ها در کنار هم بازي کرديم و اگر سال گذشته را فاکتور بگيريم هر سال بهترين خط دفاع ليگ براي زوج من و سيدجلال بوده و اين مسئله براي خودمان عجيب نيست. در مقطع فعلي تمام تيم پرسپوليس کار دفاعي را به خوبي انجام مي‌دهد.

مدافع پرسپوليس درباره مشکلات مالي گفت: مشکل مالي طبيعت پرسپوليس و استقلال است، اما خواهش من از هم‌تيمي‌هايم اين است که با انجام مصاحبه تيم را به حاشيه نبرند تا به هدف اصلي‌مان ضربه نخورد. پول مي‌آيد اما نبايد به روندمان لطمه‌اي وارد شود.

بنگر درباره تقابل پرسپوليس و فولاد خوزستان در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي تصريح کرد: با 2 بازي به جمع 8 تيم نهايي جام حذفي رسيديم اما فولاد بدون برگزاري بازي به اين مرحله صعود کرده که اين هم از عجايب است! ابتدا بايد بدانيم بازي در چه زميني برگزار مي‌شود و بعدا در مورد آن صحبت کنيم.

وي در مورد اينکه بعد از صدرنشيني پرسپوليس گفته بود تيم‌هاي ديگر بايد براي ديدن پرسپوليس بالاي سر خود را نگاه کنند، گفت: صددرصد اينطور است، حالا که صدرنشين هستيم حق داريم کمي براي تيم‌هاي ديگر کُري‌ بخوانيم و در ضمن تلاش مي‌کنيم اين صدرنشيني ادامه پيدا کند.

مدافع پرسپوليس در خصوص رکورد صددرصد پيروزي پرسپوليس در بازي‌هاي خانگي به تسنيم گفت: اميدوارم با شکست استقلال خوزستان اين رکورد حفظ شود و در نيم فصل تمام امتيازات بازي‌ها خانگي را کسب کنيم. فکر نمي‌کنم تيمي در ليگ برتر چنين رکوردي زده باشد.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...