نسخه چاپی

آمریكا از سر راه پیشرفت ملت ایران كنار برود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریكایی‌ها می‌خواهند شعار مرگ توسط ملت ایران سر داده نشود، راه ساده‌ای دارد؛ آنها باید از سر راه پیشرفت ملت ایران كنار بروند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در حاشیه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، در خصوص اهمیت روز 13 آبان، گفت: از یک‌سو تأکید ملت ایران بر ارزش‌های انقلاب و حفظ شعائر تاریخی خود و از سوی دیگر پیام اقتدار به مذاکره کنندگان، مهمترین پیام 13 آبان امسال است تا هیچ‌کسی از مذاکرات ایران با قدرت‌های بین المللی سوءاستفاده نکند.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان از تاریخی‌ترین روزهای ملت ایران است و بخشی از هویت ملت ایران در چنین روزهایی شکل گرفته، افزود: به همین جهت انقلاب ملت ایران با برپایی باشکوه‌تر مراسم 13 آبان مستحکم‌تر خواهد شد.

خبرنگاری از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص "شعار مرگ بر آمریکا" پرسید که وی در پاسخ تأکید کرد: ملت ایران این شعار را به‌خاطر ده‌ها سال ظلم و ستم آمریکا، کودتا، ترور و کارشکنی در ایران سر می‌دهد و تا این‌گونه رفتار خصمانه آمریکا علیه ملت ایران تغییر نکند، این شعار ادامه خواهد یافت.

رضایی همچنین با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند این شعار توسط ملت ایران سر داده نشود، راه ساده‌ای دارد، گفت: آنها باید از سر راه پیشرفت ملت ایران کنار بروند، کارشکنی نکنند، به حقوق اساسی ملتها احترام بگزارند، تحریم‌های اقتصادی را برداشته دارایی‌های ایران را آزاد کنند.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...