نسخه چاپی

ویسی:

به تهران می‌آییم تا پرسپولیس را ببریم

هیچ وقت نگفتم میداوودی را به استقلال می‌دهم.

به گزارش نما، شاگردان عبدالله ویسی که چند هفته پیش در اهواز، استقلال را شکست دادند حالا به دنبال امتیاز گرفتن از دیگر تیم مطرح پایتخت هستند. البته ویسی تاکید می‌کند که شرایط هر بازی متفاوت است ولی با این حال او معتقد است که تیمش می‌تواند در تهران امتیاز بگیرد.او در خصوص بازی این هفته به سوالات ما پاسخ می دهد.

در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
معمولا بازی با استقلال و پرسپولیس برای مربیانی که مقابل این تیم‌ها بازی می‌کنند چندان نگران‌کننده نیست و معتقدم این عده از مربیان کار سختی ندارند. بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه‌ی چند برابری به بازیکنان می‌دهد و دیگر لازم نیست مربی خودش را خسته کند. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند هر چند که می‌دانیم بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.

شما چند هفته پیش استقلال را شکست دادید. به نظر تان پرسپولیس از استقلال قوی‌تر است؟
هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس و استقلال همیشه تیم‌های خوبی هستند ولی وظیفه ما این است که کار خودمان را انجام دهیم و در زمین مسابقه به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

در مورد تقابل با علی دایی چه صحبتی دارید؟
به هر حال حضور علی دایی انگیزه مضاعفی به بازیکنان پرسپولیس می‌دهد.او این تیم را پس از ۳ سال صدرنشین لیگ ایران کرد. پرسپولیس و دایی برای ما قابل احترام هستند ولی می‌خواهیم در تهران یک فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم و ۳ امتیاز را بگیریم. من با دایی در تیم ملی هم حضور داشتم و سال ۷۸ بود که به تیم ملی دعوت شدم.

برای گرفتن مساوی به تهران می‌آیید؟
هدف ما امتیاز گرفتن است و به هیچ عنوان دوست نداریم ببازیم. گرفتن یک امتیاز خوب است و گرفتن ۳ امتیاز عالی.ما به تهران می آییم تا تیم دایی را ببریم و اصلا دوست نداریم ترسو بازی کنیم.

به نظر شما نقطه قوت پرسپولیس چیست؟
من معتقدم تماشاگران پرسپولیس و همچنین علی دایی نقطه قوت این تیم هستند در ضمن پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد. با این حال ما از قبل بازنده نیستیم و مطمئن باشید حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نخواهیم بود. تیم تقریبا جوانی داریم ولی باتجربه‌های استقلال باید به ما کمک کنند ضمن اینکه در این بازی غایب نداریم.

میلاد میداودی از استقلال خوزستان جدا می‌شود؟
من هیچ وقت جلوی پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرم. میلاد تا حالا درباره جدایی از استقلال حرفی با من نزده ولی اگر فکر می‌کند که با رفتن از تیم ما پیشرفت خواهد کرد، مخالف جدایی‌اش نخواهم شد.

ولی شما گفتید او را به استقلال تهران می‌دهید؟
من به هیچ عنوان نگفتم میداوودی را به استقلال می‌دهم. او هر طور که راحت است می‌تواند تصمیم بگیرد.

به نظر شما امسال چه تیمی قهرمان می‌شود؟
برای جواب دادن به این سوال باید منتظر ۵ هفته ابتدایی نیم فصل دوم باشیم. به نظر من استقلال، پرسپولیس و سپاهان به ترتیب مدعیان قهرمانی هستند.

یعنی فولاد مدعی نیست؟
فولاد بازی‌های رو در رو با دیگر مدعیان قهرمانی را به خوبی پشت سر نگذاشت و امتیاز زیادی از دست داد. با این حال امیدوارم این تیم در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...