نسخه چاپی

كسر امتیاز پرسپولیس و تراكتور تأئید شد؟

رئیس كمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام كرد رای كمیته استیناف در مورد پرسپولیس و تراكتورسازی تبریز صادر اما هنوز اعلام نشده است زیرا باید به امضای دبیركل فدراسیون هم برسد.

به گزارش نما، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کمیته استیناف در مورد کسر یک امتیاز از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز رای نهایی را صادر کرد اما نتیجه رای ما مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: این رای بصورت دست نوشته، صادر شده است که باید تایپ شود و در نهایت برای ابلاغ به امضای مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برسد. در این شرایط نمی‌توان گفت کسر یک امتیاز از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز تائید شده است یا خیر؟

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد زمان پروسه امضای این رای هم اینگونه پاسخ داد: حداقل یک هفته زمان لازم است تا این رای امضا شده و در نهایت اطلاع رسانی شود.

صالحی همچنین با اشاره به اینکه آئین‌نامه جدید کمیته انضباطی به تائید مجمع نرسیده، گفت: در آئین‌نامه فعلی بحث کسر امتیاز از تیم‌ها وجود دارد اما در آئین‌نامه‌ای که در مجمع تائید نشد و قرار است در مجمع بعدی ارائه شود، احتمال حذف این قانون وجود دارد.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...