نسخه چاپی

چهار بازیكن پرسپولیس در آستانه جدایی

4 بازیكن پرسپولیس در پایان نیم فصل در آستانه جدایی از این تیم هستند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، با پایان نیم فصل لیگ برتر برخی از بازیکنان پرسپولیس که پیش از این نیز زمزمه جدایی‌شان به گوش می رسید در آستانه جدایی از این تیم هستند.

غلامرضا رضایی

نخستین بازیکنی که جدایی‌اش از جمع سرخپوشان قطعی شد. رضایی سه هفته پیش پس از مذاکراتی که در تمرین با دایی داشت با او به توافق رسید که در نیم فصل به تیم دیگری برود. او در گفت‌وگویی که همان روز با ایسنا داشت گفت: امسال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که چندان باب میل من نبود و تصمیم به جدایی گرفتم. دل کندن از هواداران پرسپولیس برایم خیلی سخت است. دوست دارم در تیمی بازی کنم که بتوانم در زمین حضور داشته باشم. هرچند نیمکت‌نشینی پرسپولیس هم برایم افتخار است. رضایی از چند تیم لیگ برتری از جمله فولاد و نفت پیشنهاد دارد اما احتمال رفتنش به فولاد بیشتر است.

میلاد غریبی

بازیکنی که در ابتدای فصل با امید و آرزوی فراوان به پرسپولیس آمد اما زیر سایه بازیکنانی مثل عالیشاه و صادقیان قرار گرفت و مجالی برای ثابت کردن خود به کادر فنی پیدا نکرد. از همان اواسط نیم فصل صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش بوجود آمده بود تا اینکه بحث معاوضه او با مسلمان و رفتنش به ذوب‌آهن پیش آمد. غریبی بعد از این موضوع در بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز عمکلرد خوبی داشت و یک گل هم زد اما تصمیم‌ها میان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی گرفته شده بود. در حال حاضر دو باشگاه در حال مذاکرات نهایی هستند تا غریبی به ذوب آهن و مسلمان به پرسپولیس بیاید. هرچند ممکن است علاوه بر این دونفر، بازیکنان دیگری هم بین دو تیم جابه‌جا شوند. غریبی در حال حاضر از مس کرمان هم پیشنهاد رسمی دارد. همچنین گفته می‌شود استقلال و تراکتورسازی هم مستقیما با خود این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند. به نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی زیر 22 سال چندان تمایلی به رفته به ذوب آهن ندارد و می‌خواهد خودش تیم آینده‌اش را انتخاب کند.

محمدرضا خانزاده

مدافع مورد علاقه کی‌روش ساز جدایی را کوک کرده است. او که تنها در سه بازی تیمش فیکس بود از بازی نکردنش راضی نیست و امروز در گفت‌وگویی با ایسنا جدایی خود را قطعی اعلام کرد. یحیی‌ گل‌محمدی از ابتدای فصل به دنبال این بازیکن بود اما خانزاده در پرسپولیس ماند. نفت تهران باز هم به این بازیکن پیشنهاد داده و باید دید با توجه به توافقات انجام شده بین مدیران پرسپولیس و ذوب آهن این بازیکن به چه تیمی می‌رود.

رضا محمدی

دروازه‌بانی که در نیم‌فصل لیگ گذشته از ذوب آهن به پرسپولیس آمد و زیر سایه نیلسون باتجربه قرار گرفت به احتمال فراوان از جمع سرخپوشان جدا می‌شود. او که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در فصل جدید علیرضا حقیقی را هم جلوتر از خود می‌دید و حتی در بازی‌های جام حذفی هم نتوانست به میدان برود مثل خانزاده پیشنهاد جدی از نفت تهران دارد. نفتی‌ها که سوشا مکانی را از دست داده‌اند برای دروازه خود به محمدی نیاز دارند و باید دید محمدی هم قربانی توافق مدیران پرسپولیس و ذوب آهن می‌شود یا اینکه می‌تواند در صورت جدایی به تیم دلخواه خود برود.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...