نسخه چاپی

دلیل اعتماد به فرجی‌دانا از زبان نوباوه

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجو نماها هم به لحاظ خود قانون آموزش عالی و هم به لحاظ مسائل سیاسی كه در فتنه حضور داشته‌اند مشكل دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در زمان رای دادن مجلس به فرجی دانا مجلس رای بالایی به وزیر پیشنهادی علوم نداد و مجلس برای اینکه کار دولت زمین نماند به آقای فرجی دانا رای اعتماد داد.

وی افزود: متاسفانه ایشان پا در همان راهی گذاشت که نگرانی وجود داشت و همچنین تغییرات غیر منطقی و انتصاب افرادی در پست های کلیدی وزارت علوم که مسئله دار هستند و حاضران در فتنه 88، بازگشت عوامل ایجاد ناامنی در دانشگاه ها از جمله اقدامات وی است.

نوباوه گفت: اگر این شرایط در وزارت علوم ادامه پیدا کند مجلس شورای اسلامی نسبت به این حساسیت جدی نشان می دهد؛ همچنین بهتر است فرجی دانا بیشتر علمی و دانشگاهی نگاه کند نه سیاسی.

عضو کمیسیون آموزشی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت دانشجویان مسئله دار به دانشگاه ها اظهار داشت: این دانشجو نماها از نظر قانونی مشکل دارند هم به لحاظ خود قانون آموزش عالی و هم به لحاظ مسائل سیاسی و حضور که در فتنه داشته اند.

وی افزود: ما نمایندگان مردم به هیچ وجه این مسائل را تحمل نمی کنیم و یک عکس العمل سنگین برای وی دارد.

۱۳۹۲/۸/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...