نسخه چاپی

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

معاونت پزشكی باشگاه استقلال آخرین وضعیت بازیكنان مصدوم این تیم را تشریح كرد.

به گزارش نما، دکتر امين نوروزي در خصوص آخرين وضعيت بازيکنان استقلال متاسفانه امسال به دليل عدم زمان مناسب بدنسازي کادر پزشکي مشکلات زيادي را متحمل شد ولي با همت آنها اين معضل را حل کرديم و بازيکنان را در اختيار کادر فني قرار داديم.

وي افزود: مصدوميت حيدري ما را اذيت کرد چون از ناحيه حساسي بود و حتي مربيان مجبور شدند در يک از مسابقات از او بازي بگيرند که اين موضوع هم به خاطر شرايط حساس تيم بود، البته مصدوميت حيدري اين روزها به طور کامل درمان شده و از چهارشنبه برنامه‌هاي بدنسازي را پشت سر مي‌گذارند. اميدوارم حيدري بتواند از سوم آذر ماه در اختيار تيم باشد.

وي در خصوص آخرين وضعيت بيک‌زاده نيز گفت: اين بازيکنان از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ ديدگي شده که خوشبختانه درمان او هم به پايان رسيده است و شرايط مشابهي مثل خسرو حيدري دارد.

نوروزي تاکيد کرد: با هماهنگي که ميان کادر پزشکي، مربيان تيم ملي و استقلال انجام شد مقرر گرديد اين دو بازيکنان براي تيم ملي و استقلال بازي نکنند و خوشبختانه اين تعامل به سرانجام رسيد چون اين دو بازيکن طي يک سال اخير اصلا بدنسازي نداشتند.

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در خصوص تعامل بين او و کادر فني استقلال گفت: خوشبختانه قلعه نويي به خاطر کلاس‌هايي که در لورکوزن رفته به امور پزشکي واقف است. خدا را شکر مي‌کنم که او بدون هماهنگي کادر پزشکي از بازيکني بازي نمي‌گيرد و اين مسئله باعث شده تا هارموني خوبي ميان ما ايجاد شود.

نوروزي در خصوص آخرين وضعيت سياوش اکبرپور نيز گفت: اين بازيکن در ديدار با تراکتورسازي از ناحيه ران دچار ضرب خوردگي و تورم شده اما با معايناتي که انجام شده قرار است روي او کار کنيم تا طي چند روز اينده به تمرينات اضافه شود.

وي در خصوص مهدي نظري نيز گفت: او هم از ناحيه آشيل دچار آسيب ديدگي شده اما اين بازيکن هم مشکل خاصي نخواهد داشت و به اميد خدا طي روزهاي آينده طوري عمل خواهيم کرد که استقلال در نيم فصل دوم بدون بازيکنان مصدوم پا به مسابقات بگذارد البته در صورتي که فرصت بدنسازي مناسبي داشته باشد.

وي تاکيد کرد: خواهش من از مسئولان سازمان ليگ اين است که طوري برنامه‌ريزي کنند تا به بازيکنان فشار زيادي وارد نشود چون آنها سرمايه‌هاي ملي ما هستند و بايد مراقب سلامت آنها بود.

۱۳۹۲/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...