نسخه چاپی

طالبی؛

به خاطر هواداران قید استقلال را زدم و ماندنی شدم

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز، تاكید كرد به خاطر هواداران تبریزی و نیاز این تیم از پیوستن به استقلال صرفنظر كرده است.

به گزارش نما به نقل از جام نيوز، فرشید طالبی در خصوص شرایط خود در تیم تراکتورسازی، پیشنهادی که از باشگاه استقلال دریافت کرده و مدعیان قهرمانی در لیگ برتر مواردی را عنوان کرده است که مشروح آن در زیر می آید:

* چرا در دیدار با استقلال تلاش‌تان نتیجه‌ای بهتر از تساوی در دیدار خانگی نداشت؟
- ما بازی خیلی خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و بعد از گلی که روی اتفاق دریافت کردیم در حد یک قهرمان بازی کردیم. ما در این دیدار انسجام تیمی‌مان را حفظ کرده و 85 دقیقه روی دروازه استقلال حمله کردیم. به نظرم بازیکنان ما با وجود گل زودهنگامی که دریافت کردیم تسلیم نشدند و روی دروازه حریف فشار آوردند و به نوعی تمرکز بالای خود را نشان دادند.

* یعنی این مسائل برای شما راضی کننده است؟
- تماشاگران دیدند ما همه تلاش‌مان را کردیم و در بیشتر دقایق بازی بر استقلال احاطه داشتیم. الان هم تنها یک امتیاز با صدر فاصله داریم و این موضوع شرایط را برای ما در نیم فصل دوم بسیار امیدوارکننده می‌کند.


* تراکتورسازی در پایان لیگ قهرمان می‌شود؟
- اگر در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول ظاهر شویم شکی ندارم که قهرمان می‌شویم. تمام هدف من و همبازی‌های من در تراکتورسازی نیز به همین موضوع برمی‌گردد.


* چه تیم‌هایی را در راه کسب عنوان قهرمانی رقیب تراکتورسازی می‌دانی؟
- معادله قهرمانی این فصل با وجود چندین و چند تیم مدعی کمی پیچیده شده است. تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، فولاد، نفت، سپاهان و تراکتورسازی همه مدعی قهرمانی هستند اما با این وجود من تراکتورسازی را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانم، چون مربیان و نفرات تراکتورسازی خصوصاً بازیکنان جدید همه برای رسیدن به این هدف به این تیم آمده‌اند. همه ما هر طور شده می‌خواهیم جای خالی قهرمانی لیگ را در ویترین افتخارات این تیم محبوب که واقعاً هواداران عاشقی دارد، پُر کنیم. حیف است که تراکتورسازی با این همه طرفدار قهرمان نشود.


* قرار بود در نیم فصل به استقلال بروی. بالاخره در تیم تراکتورسازی می‌مانی یا از این تیم جدا می‌شوی؟
- در تراکتورسازی ماندم، چون این تیم و هوادارانش را خیلی دوست دارم. من به خاطر لطف هواداران تراکتورسازی و نیاز این تیم بود که قصد رفتن به استقلال را زدم. می‌خواهم در تراکتورسازی به افتخاراتی دیگر دست پیدا کنم.

۱۳۹۲/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...