نسخه چاپی

تا با گزینه‌ها امضای نهایی نكنیم معرفی نمی‌شوند

رویانیان: نوروزی بی‌خود دلش را صابون نزند!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: نوروزی دلش را برای جدایی از پرسپولیس زیاد صابون نزند.

به گزارش نما، محمد رویانیان در خصوص جدایی هادی نوروزی از پرسپولیس گفت: من در خصوص دریافتی ایشان از پرسپولیس در طول ۶ سال گذشته هیچ اطلاعی ندارم اما در دوران خودم اطلاع دارم حالا نمی‌دانم ایشان در گذشته چقدر گرفته یا نگرفته.
وی افزود: ایشان یکی از بازیکنان با غیرت و با تعصب پرسپولیس است و شخصا صرف نظر از اینکه مازندرانی است به دلیل غیرت بالایش او را دوست دارم.
رویانیان ادامه داد: من هنوز با جدایی او موافقت کامل نداشتم. ایشان فقط با علی دایی صحبت کرده و گفته می‌خواهد جایی برود که بیشتر بازی کند. علی دایی هم همیشه بیشتر به بازیکنان بها می‌دهد و به او گفته من آمادگی جدایی شما را دارم اما کلا من فعلا موافقت خودم را با جدایی نوروزی اعلام نکردم و ایشان دلش را صابون نزند. نوروزی سالها به عنوان کارگر برای پرسپولیس زحمت کشیده و به دنبال ریاست نبوده است.

رویانیان درباره سید صالحی نیز گفت: سید صالحی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته اما ما هیچ کدام از سیدهای خودمان را در خط دفاع، هافبک و مهاجم از دست نمی‌دهیم. سید جلال حسینی، سید میثم و سید صالحی از بهترین‌های ما هستند و هرگز آنها را از دست نخواهیم داد.

وی در خصوص غلامرضا رضایی نیز گفت: رضایی هم اقداماتی برای جدایی انجام داده، صحبت‌های خوبی با او داشتم اما هنوز رضایت نامه‌اش را ندادم که انشاالله در آینده این کار اگر توافق کامل شود انجام خواهم داد ولی حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما در کل طبق سیاست‌های باشگاه پیش می‌رویم اما هنوز به صورت دقیق هیچ چیزی مشخص نشده است.

رویانیان در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره کدام بازیکنان قرار است به پرسپولیس بیایند گفت: تا موقعی که با بازیکنان قرارداد نهایی امضا نشود یک کلام هم اعلام نمی‌کنیم. گزینه‌هایی داریم و هر وقت نهایی شد آنها را با نظر دایی اعلام خواهیم کرد ما به دنبال این هستیم تا بازیکن جذب شده را طوری اسامی آنها را بعد از توافق اعلام کنیم تا راحت به کار خود در پرسپولیس ادامه دهند اما فعلا خبری نیست و در حال مذاکره هستیم.

۱۳۹۲/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...