نسخه چاپی

نامه تشكر رسمی شیخ سلمان از كفاشیان

رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو كمیته اجرایی فیفا در نامه‌ای به علی كفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری همایش علم و فوتبال تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن آل خلیفه رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا درنامه ای به علی کفاشیان، از برگزاری دومین همایش بین المللی علم و فوتبال تشکر کرد.

در این نامه آمده است: لطفا صمیمانه‌ترین و گرمترین تبریکات من را به خاطر برگزاری عالی دومین همایش بین المللی علم و فوتبال و همچنین میزبانی مهربانانه فدراسیون فوتبال ایران از هیات اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا را بپذیرید. میزبانی فدراسیون فوتبال ایران از من و هیات همراهم آنقدر گرم و دوستانه و صمیمانه بود که احساس کردیم در خانه مان در تهران هستیم.

من یک بار دیگر به خاطر برگزاری شایسته دومین همایش بین المللی علم و فوتبال به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گویم و تاکید می کنم که برگزاری چنین همایشهایی تاثیر زیادی در رشد و توسعه و موفقیت فوتبال ایران در آسیا دارد ومطمئنا در آینده تاثیرات برگزاری این همایش را در فوتبال ایران خواهیم دید. برای علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.

۱۳۹۲/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...