نسخه چاپی

احمد خاتمی: دشمنان به هیچ قراردادی پایبند نیستند

امام جمعه موقت تهران گفت: ما با دشمنانی طرفیم كه به هیچ قراردادی سر سوزنی پایبند نیستند و فقط زبان زور و اقتدار را می‌فهمند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم دومین سالگرد گرامیداشت شهدای اقتدار موشکی سپاه که صبح امروز در حسینیه امام رضا (ع) نیروی هوا فضای سپاه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری تقدیر‌ها و تجلیل‌هایی از عملکرد شهید حسن طهرانی‌مقدم داشته‌اند و در مورد ایشان تعابیری چون سردار عالیقدر و دانشمند برجسته به کار برده‌اند.

وی افزود: با این اوصاف، بنده یقین دارم اگر این شهیدان در رکاب ابا‌عبدالله(ع) بودند همان فداکاری و ایثار را از خود نشان می‌دادند.

خاتمی تأکید کرد: اقدامات شهید طهرانی‌مقدم باعث شد واحد توپخانه‌ای، موشکی و هوا فضای سپاه آنقدر بالا بیاید تا در کنار یک نیرو قرار بگیرد و اینها از ذهن نورانی حاج حسن نشأت می‌گیرد که صنایع موشکی‌مان دشمن را زمینگیر می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان ما زبان تعامل سرشان نمی‌شود و به زبان دیگر، وحشی هستند. ما شاهدیم که آنها در سوریه چه جنایاتی را انجام می‌دهند. ما با دشمنانی طرفیم که فقط زبان قدرت و زور را می‌فهمند.

خاتمی ادامه داد: اگر اقتدار نظامی و موشکی سپاه نبود آمریکا و اسرائیل بارها به ایران حمله می‌کردند. موشک ۲هزار کیلومتری سپاه کابوس همیشگی آنهاست و اینکه مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند در صورت خطا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم با تدبیر افرادی چون شهید طهرانی‌مقدم است.

وی اظهار داشت: ما با دشمنانی طرفیم که سر سوزنی به هیچ قرارداد و ارزشی پایبند نیستند؛ اینها نوکر بی‌اختیار صهیونیست‌ها هستند.

خاتمی خاطر نشان کرد: وزرای خارجه آمریکا، فرانسه و آلمان همه سر و ته یکی هستند و فقط زبان زور و اقتدار را می‌فهمند و راهبرد جمهوری اسلامی ایران نیز راهبرد بازدارندگی است که شهید طهرانی‌مقدم نقش بسزایی در تولید و افزایش آن داشت.

۱۳۹۲/۸/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...