نسخه چاپی

نمایندگان مجلس فردا شب مهمان ظریف

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اعضای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فردا شب در ساختمان وزارت امور خارجه مهمان وزیر امور خارجه خواهند بود.

به گزارش نما به نقل از مهر:مرضیه افخم ، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فردا شب مهمان وزارت امور خارجه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این که نمایندگان مهمان محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه خواهند بود، تصریح کرد: این دیدار در راستای دیدارهای دوره ای وزیر امور خارجه با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس است که در گذشته نیز صورت می گرفته و امیدواریم تداوم داشته باشد.

بر اساس این گزارش ، قرار است سومین دور از مذاکرات ایران و 1+5 در دولت یازدهم در روزهای 5 شنبه و جمعه این هفته در ژنو برگزار شود. در دور قبلی مذاکرات که هفته پیش برگزار شد ، دوطرف در آستانه امضای توافق نامه ای بودند که این امر باعث شد وزاری خارجه 6 کشور در ژنو حاضر شوند. عدم هماهنگی کشورهای 1+5 در نشست گذشته دلیل عدم توافق در نشست گذشته بود. به نظر می رسد یکی از موضوعات اصلی دیدار وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس نیر در راستای مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 خواهد بود.

۱۳۹۲/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...