نسخه چاپی

انفجار شدید مجتمع مسكونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی ، خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید مجتمع مسكونی و مصدوم شدن چند نفر از ساكنان آن خبر داد.

به گزارش نما، جلال ملکی در بیان جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۰۷ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از انفجار شدید مجتمع مسکونی در ابتدای جاده ور‌امین شهرک یاسین مطلع شد و بلافاصله ایستگاه ۸۶ آتش نشانی عازم محل گردید.

وی ادامه این حادثه در یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه ۲۰ واحدی رخ داده بود که انفجار در طبقه پنجم رخ داده اما به علت شدت انفجار دو واحد دیگر از مجتمع نیز کاملا تخریب شده و ۲ واحد دیگر نیز آسیب دیده است.

وی ادامه داد: تمام در ها و پنجره ها به طور کامل تخریب به سطح خیابان ریخته بود و همچنین یک دستگاه خودروی سواری که در کنار ساختمان پارک شده بود به علت ریختن نخا‌له های ساختمان خودرو نیز کاملا آسیب دیده بود.

ملکی ادامه داد: در این انفجار ۳ نفر از ساکنان نیز دچار آسیب دیدگی شده بودند که بلافاصله آتش نشا‌نان پس از خارج کردن مصدومان آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند در این انفجار آتش سوزی رخ نداده بود به همین علت آتش نشا‌نان پس از ایمن سازی محل مجتمع را تحویل کارشناسان آتش نشانی دادند تا علت این حادثه بررسی شود.

این مقام مسئول در آتش نشانی اظهار داشت: به علت اینکه گاز شهری این مجتمع روز گذشته نصب شده بود علت انفجار را می توان نشت گاز از وسایل گاز سوز منزل ( محل انفجار) عنوان کرد.

آتش نشا‌نان در ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه عملیات را به پایان بردند.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...