نسخه چاپی

پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه در سراسركشور

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از عملیاتی شدن ارسال اینترنتی لیست حق بیمه از سوی كارفرمایان تا پایان آذر در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید تقی نوربخش با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات غیر حضوری وامکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان، ارسال اینترنتی آن در تمام شعب سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پرداخت اینترنتی لیست حق بیمه در یکی ازشعب سازمان تأمین‌اجتماعی مراکز استان‌ها عملیاتی شده است.

نوربخش با اشاره به فراهم کردن بسترهای فرهنگی این طرح گفت: معمولاً کارفرمایان لیست حق بیمه کارکنان خود را در روزهای آخر هر ماه به شعب این سازمان تحویل می‌دهند و طبیعی است ثبت اطلاعات بیمه‌ای یک میلیون و۲۰۰ هزار کارفرما شعب را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود : برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی در ثبت اطلاعات بیمه‌ای، ازکارفرمایان درخواست می‌کنیم لیست پرداخت را به روزهای آخر موکول نکنند و از اولین روزهای هر ماه نسبت به پرداخت لیست حق بیمه اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان مزایای این طرح تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب وکارگزاری‌ها ،جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان، افزایش سرعت واعتبار محاسبات بیمه‌ای و کاهش سفرهای درون شهری از فواید پرداخت اینترنتی حق بیمه است.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...