نسخه چاپی

تشكیل مثلث قلعه نویی برای ناكام گذاشتن پرسپولیسی ها

امیر عرب، منصوریان و جواد نكونام از سوی سرمربی استقلال در تلاشند تا بازیكن مدنظر پرسپولیس را آبی پوش كنند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در حالی که طی روزهای اخیر بحث انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس مطرح بود و حتی از توافق این باشگاه با ذوب‌آهن بر سر معاوضه میلاد غریبی و خانزاده با او خبر داده شده بود، استقلالی‌ها ول‌کن محسن مسلمان نیستند و حتی در 24 ساعت گذشته بیش از رقیب سنتی خود به خرید این بازیکن نزدیک شده‌اند. گفته می‌شود پیشنهاد استقلال اغواکننده است.
در چرخش ناگهانی ذوب‌آهن به سمت استقلال گفته می‌شود ردپای سرمربی تیم ملی زیر 22 سال به چشم می‌خورد. گویا منصوریان که رابطه خوبی با این ملی‌پوش تیم زیر 22 سال دارد و در عین حال با فتح‌الله‌زاده هم همچنان روابط و رفت و آمدهایش را حفظ کرده به طور خصوصی با مسلمان حرف زده تا او را متقاعد کند به اینکه در استقلال بیشتر می‌تواند پیشرفت کند.
یکی از دوستان مسلمان و هم تیمی‌اش در تیم ملی زیر 22 سال گفته که احتمال آبی‌پوش شدن این بازیکن بیشتر است. می‌گویند منصوریان پیش از گفتگو با مسلمان با قلعه‌نویی هم حرف زده است.
البته عرب هم تلاش زیادی در این زمینه کرده اما تغییر نظر مسلمان که خودش را یک پرسپولیسی معرفی کرده فقط از عهده منصوریان می‌تواند برآید.
عرب از دوستان نزدیک مسلمان هم محسوب می شود. مسلمان با وی بعد از بازی دوستانه با گسترش فولاد راهی فرحزاد شد و از استراحتی که منصوریان به بازیکنان داده بود استفاده کرد.



این 2 نفر شنبه شب در فرحزاد دیده شدند و حتی به گفته هم بازی مسلمان در تیم ملی زیر 22 سال: «همه شاهد بودند نکونام به مسلمان زنگ زد تا به استقلال بپیوندد!»

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...