نسخه چاپی

دیپلماسی نوین روحانی با پشتیبانی رهبری

نماینده سبزوار در مجلس گفت: دنیا بداند كه تیم هسته‌ای ایران با اعتماد و پشتیبانی مقام معظم رهبری و ملت ایران دیپلماسی نوین دكتر روحانی را به پیش می‌برد

به گزارش نما، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: آنچه امروز مورد توجه جامعه جهانی قرار دارد، مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ است و جامعه جهانی بداند که ملت ایران از حقوق حقه خود گذشت نخواهد کرد.

وی افزود: ملت ایران، امروز مذاکرات را به عنوان یک فرصت می‌داند تا در قالب مذاکره بیان مظلومیت ایران و احقاق حقوق خود را به گوش جهانیان برسانند و با سعه صدر توانمندی خود را به دنیا نشان دهد تا غرب بداند که جمهوری اسلامی از نقطه ضعف و عجز با آنها حرف نمی‌زند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: دنیا بداند که تیم هسته‌ای ایران با اعتماد و پشتیبانی مقام معظم رهبری و ملت ایران دیپلماسی نوین دکتر روحانی را به پیش می‌برد و انتظار می‌رود که افراد غیرمسئول از اظهار نظر غیرکارشناسی که در روند امور اخلال و به منافع ملی خدشه وارد می‌کنند، خودداری ‌کنند.

سبحانی‌فر تصریح کرد: آنچه که مورد انتظار مردم از دولت و مجلس است تا بتوانیم به حماسه اقتصادی دست پیدا کنیم، تعامل قوا، هم‌اندیشی در حل مشکلات عمومی و اقتصادی به جای خرده‌گیری است.

وی ادامه داد: امروز مردم از تورم، افزایش قیمت‌ها و بیکاری رنج می‌برند و برای چاره‌اندیشی آن توصیه می‌شود که دولت به حفظ ظرفیت تولید کارخانجات موجود در افزایش آن و تکمیل طرح‌های غیرتمام و کشاورزان توجه ویژه‌ داشته باشد.

نماینده سبزوار در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...