نسخه چاپی

4 عضو خانواده پنج نفره كشته شدند ؛

كمربند شمالی مشهد رنگ خون گرفت

عکس خبري -کمربند شمالي مشهد رنگ خون گرفت

مدیر حوزه 2 عملیات آتش نشانی شهر مشهد از وقوع تصادفی دلخراش در كمر‌بندی شمالی شهر مشهد در بامداد دیروز خبر داد كه در پی آن 4 عضو یك خانواده در دم جان باختند و یك كودك12 ساله به طرز معجزه آ‌سایی نجات پیدا كرد.

به گزارش نما، مجید شادی افزود: در تماس چند نفر از رانندگان که در مسیر کمربندی شمالی مشهد که جاده چناران را به نیشابور متصل می‌کند تردد می کردند با سامانه 125 ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد ،خبر از برخورد یک کامیون و‌لوو با یک خودروی پژ‌و سواری را دادند که بر اثر این برخورد خودروی کامیون بر روی خودروی سواری قرار گرفته و تعدادی از سرنشینان داخل خودرو محبوس شدند.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی شهر مشهد به طور همزمان گروه‌های ا‌طفای حریق و امداد و نجات را از ایستگاه‌های شماره 8 ، 29 و 6 به همراه دو دستگاه جرثقیل 25 تنی به محل حادثه اعزام کرد.این مقام مسؤول در آتش نشانی شهر مشهد افزود: آتش نشا‌نان پس از رسیدن در محل مشاهده کردند یک خودروی سواری پژ‌و و یک خودروی کامیون و‌لوو که در یک مسیر در حال حرکت بوده‌اند‌ به دلیل نا‌مشخصی با یکدیگر برخورد که شدت این برخورد به حدی بوده که خودروی کامیون وسیله نقلیه سواری را تا فاصله‌ای 50 متری کشیده و بر لبه یک پل بطور معلقی نگه داشته است.
وی افزود: آتش نشا‌نان پس از بررسی محل و با استفاده از نردبان موفق به خارج کردن دختر بچه 12 ساله که به طرز معجزه آسا‌یی زنده مانده بود از لابه لای آهن پاره‌های خودرو شدند و برای مداوا تحویل تکنسینها‌ی اورژانس 115حاضر در محل دادند.
مدیر حوزه 2 عملیات آتش نشانی شهر مشهد اظهار داشت: با حضور دو دستگاه جرثقیل 25 تنی متعلق به آتش نشانی مشهد خودروی کامیون که حامل بار بود از روی خودروی پژو سواری برداشته شد و سپس آتش نشا‌نان موفق شدند پیکر بی جان 3 زن و‌یک مرد که بر اثر شدت حادثه در دم فوت نموده بودند را پس از برش زدن بدنه خودروی سواری با قیچی هیدرو‌لیک از لابه لای آهن پاره های خودرو خارج کنند.
در همین حال جانشین پلیس راه خراسان رضوی با تایید این خبر علت حادثه را سرعت زیاد کامیون، مه گرفتگی جاده و بی احتیاطی راننده پژ‌و هنگام دور زدن در منطقه غیر مجاز را یکی از دلایل احتمالی این تصادف دلخراش دانست.
سرهنگ لطیف به جزییات بیشتری اشاره نکرد و افزود: یک تیم کارشناسی پلیس راه استان در حال بررسی دقیق این حادثه است.
شایان ذکر است چندی پیش نیز در همین مسیر به دلیل ورود غیر مجاز به داخل اتوبان تانکر حامل سوخت پس از واژگونی ، منفجر و راننده آن در دم جان باخت.

۱۳۹۲/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...