نسخه چاپی

بادامچیان:تغییرات احمدی نژاد مینی بوسی بود،اما در دولت روحانی اتوبوسی است

عکس خبري -بادامچيان:تغييرات احمدي نژاد ميني بوسي بود،اما در دولت روحاني اتوبوسي است

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه انتظار داشتیم روحانی در رعایت اعتدال مانند عسگراولادی رفتار كند، گفت: چینش كابینه یازدهم از نظر من مفید نیست و تغییرات در دولت روحانی اتوبوسی شده است.

به گزارش نما، سدالله بادامچیان، در مورد ارزیابی اش از عملکرد 100 روز اول دولت، گفت: ما منتظر گزارش دولت هستیم و بعد از گزارشی که رئیس جمهور به مردم ارائه دهد می توان بهتر در مورد عملکرد دولت در این صد روز یک ارزیابی درست کرد.

وی با بیان اینکه دولت در برخی از حوزه ها موفق و در برخی دیگر ناموفق بوده است، گفت: در حوزه اقتصادی نمی توان در این 100 روز قضاوت کرد اما در زمینه تحقق شعار اعتدال که با آن روی کار آمد ناموفق بوده است.

بادامچیان تصریح کرد: دولت شعار اعتدال داد اما متاسفانه در عمل آن را رعایت نکرد و اکثر چینش نیروهای آن از اصلاح طلبان و کارگزاران هستند و در انتخابات استانداران هم این موضوع کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: همچنان که می بینیم مجلس نیز به 3 وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد نداد چرا که همه افراد معرفی شده سابقه در فتنه 88 داشتند، یا ساکت بودند و یا همراهی می کردند . حتی یکی از آنان نیز حاضر نشد در مجلس نسبت به عملکرد گذشته خود عذرخواهی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه چینش کابینه یازدهم از نظر من مفید نیست گفت: دولت طبق شعاری که داده بود به راحتی می توانست همه نیروها را جمع کند و یک نمونه جدیدی از دولت جامع نگر ارائه دهد.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم روحانی مانند آقای عسگراولادی رفتار کند، گفت: در تشییع آقای عسگراولادی دیدیم که چگونه همه نیروها و جریانات در آن شرکت کردند و همه از تواضع، احترام و رعایت اعتدال او سخن می گفتند، دولت هم می توانست با یک جامع نگری همه نیروها را جمع کند نه اینکه اتوبوسی نیرو بیاورد و اتوبوسی ببرد که این موضوع نیز به امنیت فعالیت اداری سیاسی کشور آسیب می زند.

بادامچیان تصریح کرد: البته تغییرات اتوبوسی در دولت در زمان دولت اصلاحات به وجود آمد و با این بهانه که مردم پیام دوم خرداد را درک نکرده اند بسیاری از نیروها را به جرم عقیده سیاسی بیرون کردند و مردم را نفهم خواندند.

به گزارش مهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت احمدی نژاد هم که نیروهای دوم خرداد زاویه زیادی با تفکرات دولت وی داشتند کنار گذاشته شدند البته تغییرات احمدی نژاد مینی بوسی بود اما تغییرات روحانی اتوبوسی شده است.

۱۳۹۲/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...