نسخه چاپی

نمی‎توان انتظار معجزه از دولت یازدهم داشت

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه گزارش 100 روز فعالیت و كار دولت یازدهم امری خوب و شایسته است اما نباید توقع داشت كه در این مدت كوتاه روحانی معجزه كرده باشد.

به گزارش نما، مجید جلیل در گفت‌و‌گو با فارس در شهرکرد اظهار کرد: هر چند شعار تغییر در 100 روز یک شعار انتخاباتی و خاص روزهای انتخابات بود اما این امر دکتر روحانی و کابینه‌اش را ملزم به ارائه گزارش می‌کند.

وی افزود: ارائه گزارش 100 روز فعالیت و کار دولت یازدهم امری خوب و شایسته است اما نباید توقع داشت که در این مدت دکتر روحانی معجزه کرده باشد و با مشکلات بسیاری که کشور در روزهای پایانی دولت دهم با آن روبرو بوده و به دولت یازدهم منتقل شده بتواند در کوتاه مدت کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهد.

جلیل تصریح کرد: این در حالی است که همه ما منتظر ارائه گزارش رئیس جمهور هستیم و می‎توانیم پس از شنیدن این گزارش به قضاوت بپردازیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار دولت یازدهم در حوزه عمرانی بسیار سنگین است، گفت: این حوزه حدود 13 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و فقط 12 درصد از اعتبارات سال 92 تاکنون محقق شده و این امر کوتاهی دولت یازدهم در این حوزه محسوب نمی‎شود.

جلیل خاطرنشان کرد: این در حالی است که زیرساخت‌ها در حال تکمیل‌شدن هستند و پروژه‌های مهم عمرانی کشور به نحو جدی از سوی دولت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر با سرعت در حال اجراشدن است، اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌های آب و فاضلاب نیز نگاه ویژه‌ای از سوی دولت وجود دارد و امید می‎رود مشکلات این بخش نیز به زودی برطرف شود.

جلیل افزود: در بودجه 93 باید به دولت کمک کرد تا بتواند پروژه‌‌های عمرانی نیمه‌کاره دولت دهم را به اتمام برساند.

۱۳۹۲/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...