نسخه چاپی

زمانی توافق میكنیم كه به نفع ملت ایران باشد/شیطان وشیطانك درژنو حضور دارند!

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:آنچه كه مسلم است ما زمانی درژنو توافق می كنیم كه مطمئن باشیم این توافق به نفع ملت ایران است.

به گزارش نما، ایراهیم آقا محمدی درگفتگو با قدس آنلاین با بیان این مطلب درخصوص عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ایی کشورمان درژنو گفت:تیم مذاکره کننده تا این ساعت درژنو بسیارپرکار وخوب ودرصحنه عمل کرده وروی خط قرمزهای کشورمان ایستادگی کرده است.
وی افزود:درحال حاضر اطلاع دقیقی از جزئیات نداریم ولی انچه که روشن است تیم مذاکره کننده ایران بر روی حقوق حقه ملت ایران ایستاده وازآن دفاع می کند وهیچ گونه واداده گی نداشته است وخوشبختانه امتیازی که به ضرر ما وبه نفع انها باشد نداده است.
عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد:امیدواریم در پایان این نشست به توفقی دست پیدا کنیم که به نفع ملت ایران باشد در غیر اینصورت تیم مذاکره کننده کشورمان تن به هیچ توافق دیگری نخواهد داد.
وی درخصوص شرایط حاکم برژنو3 اظهار کرد:شرایط سختی بر ژنو3 حاکم است چرا که شیطان وشیطانک که شامل ؤزیم صهیونیستی وعربستان است تمام توان خود را برای نرسیدن به توافق در انجا انجام می دهند.
وی گفت:آمریکا که تحت لابی قوی رژیم صهیونیستی است وفرانسه نیز به دنبال اهداف خود می باشد که این مسایل باعث شده روند توافق کند باشد اما ملت ما با ایستادگی بر مواضع به حق خود این توطئه ها را ناکام می گذارد.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...