نسخه چاپی

سالك در جمع خبرنگاران خبر داد

حضور روحانی یا ظریف در جلسه غیرعلنی سه شنبه مجلس برای توضیح درباره مذاكرات

نماینده مردم اصفهان از حضور احتمالی رئیس‌جمهور و یا وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی مجلس در روز سه‌شنبه به منظور ارائه توضیحات در خصوص مذاكرات خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درحاشیه جلسه علنی امروزمجلس جمع خبرنگاران درباره مذاکرات ژنو و توافقات صورت گرفته بین ایران و ۱+۵ گفت: دولت یازدهم همواره مورد تائید ملت و مقام معظم رهبری بوده و رهبر انقلاب نیز از این دولت در موضوعات مختلف حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند‌ ما با مذاکره مخالف نیستیم، اما ایشان مذاکره با غرب را تنها در موضوع هسته‌ای مجاز دانسته‌اند و دولت نمی‌تواند در موضوعاتی خارج از موضوع هسته‌ای مذاکراتی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نکات مهم در بحث مذاکره رعایت خطوط قرمز، حفظ عزت ملت ایران و منافع کشورمان است،‌ تصریح کرد: ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم و همواره ظلم‌ستیزی خود را ادامه می‌دهیم.

سالک یادآور شد: ‌جمهوری اسلامی ایران هیچگاه با مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی درگیری نداشته و همواره با سران سلطه درگیر بوده است.

وی آمریکا و اروپا را گرفتار بن‌بست گیر عنوان کرد و افزود: طرف غربی خروج از این بن‌بست را در گفت‌وگو با ایران می‌داند، اما در عین حال می‌خواهند ابرقدرتی‌شان حفظ شده و از کشورمان نیز امتیازاتی بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اطلاعات به دست آمده از مذاکرات متناقض است، نمی‌توان ارزیابی قطعی داشت.

سالک درخصوص حضور رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه برای توضیحات در مورد جزئیات مذاکرات و توافقات صورت گرفته در مجلس، اظهار داشت: احتمالا درجلسه‌ غیرعلنی روز سه‌شنبه آقای روحانی یا آقای ظریف حضور پیدا می کنند تا توضیحات کامل درباره توافقات صورت گرفته را از زبان آنها بشنویم.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...