نسخه چاپی

رئیس جمهور فردا گزارش می‌دهد

امروز ۱۰۰ روز از آغاز به كار دولت یازدهم می‌گذرد و همانطور كه رئیس جمهور قبلاً اعلام كرده بود بناست گزارش وضعیت كشور و اقدامات انجام شده در ۱۰۰ روز نخست به مردم ارائه شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: امروز (چهارم آذرماه) 100 روز نخست فعالیت دولت تدبیر و امید به اتمام رسید و همانطور که رئیس جمهور قبلاً اعلام کرده بود بناست گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دولتمردان و همچنین وضعیت کشور در این مدت به مردم ارائه شود.

حسن روحانی بنا دارد تا فردا شب و بعد از اخبار ساعت 21 از دوربین شبکه یک سیما با مردم صبحت کند و از آنچه در این 100 روز گذشته و بناست در آینده ادامه پیدا کند گزارش دهد.

توقف مدار صعودی نرخ تورم و نزولی شدن شیب تورم، نشانه‌های بهبود رشد اقتصادی و بازگشت رونق اقتصادی به کشور، برنامه‌ها و اقدامات دولت برای تأمین کالاهای اساسی، ثبات نرخ سود بانکی به منظور حمایت از تولید و رفع مشکل ترخیص دارو و کالا از گمرک، مصوبه هیات وزیران برای گشایش ال سی 30 درصدی، تشکیل کارگروه ویژه برای آسیب شناسی مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها، توافق هسته‌ای و رفع تدریجی تحریم‌ها و ... احتمالاً محورهایی از گزارش اقتصادی رئیس جمهور به مردم خواهد بود.

همچنین رئیس جمهور احتمالاً فرداشب در صحبت‌های خود با مردم از دیدگاه مردان دولت یازدهم درباره تأثیر مسکن مهر در افزایش تورم و پایه پولی خواهد گفت و از طرح مسکن اجتماعی دفاع خواهد کرد. تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در دولت یازدهم نیز از دیگر محورهای احتمالی گزارش اقتصادی 100 روزه به مردم خواهد بود.

زمان دقیق آغاز به کار کابینه حسن روحانی را می توان شنبه بعد از مراسم رأی اعتماد به وزرا دانست چراکه اکثر وزرای کابینه یازدهم پنج شنبه 24 مردادماه از بهارستان رأی اعتماد گرفتند و از شنبه 26 مردادماه رسماً با کلید تدبیر و امید راهی وزارت‌خانه‌های متبوع شدند.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...